نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 23 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

ششمین سالگرد مامان عزیزم...

1394/9/15 10:25
519 بازدید
اشتراک گذاری

ای مادر محبوب من ای پناه لحظه های سخت من ای تو مادر؛

مادر زیبای من ای نگاهت نغمه ساز روح من بی تو تامرز جنون تنها شدم

بی تو در دیوانگی ها گم شدم

بی تو سخت است زندگی در این جهان کاش میشد باتو باشم

در جنان کاش میشد بازگردی پیش من گیریٍم

بازهم در آغوش و تن دست برسرکشی نازم کنی اشک غم از گونه ها پاکم کنی

مادر اینجا هرچه هست بدبختی است غم فقط یک گوشه از تنهایی است

غم فقط یک سایه از بی مادریست غم فقط یک لحظه از بی مادریست

серебристая линейка

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

مادرم...

من ياد گرفته ام كه چگونه بي صدا بگريم!ياد گرفته ام كه هق هق گريه هايم را با ، بالشم بي صدا كنم .

تو نگران نشو!! همه چيز را ياد گرفته ام ! ياد گرفته ام چگونه با تو باشم بي آنكه تو باشي
اما هنوز يك چيز هست كه ياد نگرفته ام !! كه چگونه براي هميشه خاطراتت را از صفحه دلم پاك كنم ؟
نمي خواهم كه هيچ وقت ياد بگيرم "، تو نگرانم نشو! "فراموش كردنش را هيچ وقت ياد نخواهم گرفت...

ياد گرفته ام ...نفس بكشم بدون تو...و به ياد تو..

.ياد گرفته ام كه چگونه نبودنت را با روياي با تو بودن ،و جاي خالي ات را با خاطرات با تو بودن پر كنم .
تو نگران نشو....

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان ela
15 آذر 94 18:15
عزیزم مهسا جون مادر تو هم فوت کرده قربونت برم خیلی ناراحت شدم من نمیدونستم خدا پسرتو برات حفظ کنه عزیزم ببینم مادرته یا مادر بزرگته شک کردم ؟؟؟ پسر گلت رو ببوس خدا بیامرزه
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
آره عاطی جون ٬ خدا نکنه عزیزم ٬ مرسی گلم خدا الای جونم رو برات نگه داره مادرم هستش مرسی شما هم الای خوشگله رو ببوس ممنونم خانمی خدا مامان و بابای گلت رو بیامرزه
شبنم.س
17 آذر 94 11:19
مهساجان خدارحمتشون کنه.خداشوهرت وبچت رو نگه داره.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم شبنم جون خدا رفتگانتون رو بیامرزه
مامان سونیا
19 آذر 94 18:42
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان صفا
9 دی 94 12:37
مهسا جون خدا رحمت کنه دلم میگیره وقتی میفهمم یکی هم مثل من بی مادر
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی صفا جون خدا رفتگانت رو بیامرزه. عزیزم من نمیدونستم شما هم مادرت رو از دست دادی.خدا مامان عزیزت رو رحمت کنه گلم.ایشالله خدا دختر گلت رو واست حفظ کنه