نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 4 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

41 ماهگی

1394/9/17 23:19
969 بازدید
اشتراک گذاری

 

زندگی را شیرین میکنی

با خنده شیرینت

کاش مانند  دوران  کودکانه ...همیشه خندان باشی

به دور از هیاهو ها و ناباوری آدم ها

تو که شادباشی دنیا رنگ دیگری میگیرد

رنگ زندگــــــــــــــــــی

 

قربونت برم عزیز دلم به سلامتی 41 ماهه شدی خیلی خوشحالم که خدا جون یه پسر ناز به من داد تا من یادم باشه که یه مامان خوشبختم

 

41 ماهگیت مبارک عشق زندگییم

 

خطوط حیوانات

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

خوشگلکم فدات بشم که اینقدر عاشق تولدی...

تو اتاقت بودی  که دیدم داری صدام میزنی مامان ج منیم تولاهلاریمی ور تولد الیاخ (بیا کلاهام رو بده تولد بگیریم)

بعد خودت لباس عوض کردی و نشستی و میگی مامان ازم عکس بگیرممحبت 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (2)

نظرات (3)

erfan
21 آذر 94 16:04
پسر خاله دیگه بزرگ شدی این کارا یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سونیا
22 آذر 94 15:48
سلام عزیز خاله 41 ماهگیت مبارک انشالله بزرگ مرد شی
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام میسی عزیزم
مــــامــــانی
8 دی 94 18:11
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن