نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 2 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

سایمانی درپارک باغمیشه

1393/3/22 23:55
305 بازدید
اشتراک گذاری

           

       

              

       

           

       

             

       

          

        نفسم اینجا داری از بابایی عکس میگیری...

     

          

    

پسندها (7)

نظرات (9)

genzo
26 خرداد 93 14:06
Manam ye bar raftam parke ba safeiye hamishe be tafriho shadi khale jun
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
خیلــــــــــــــــی واسه من که پراز خاطره ست هر وقتم برم اونجا واسم زنده میشن مرسی خاله ی عزیزم
مهدیا
27 خرداد 93 13:54
سلام مامان مهریون و با ذوق و هنرمند...... وبلاگت خیلی زیباست یعنی حرف نداره........ مخصوصا کوچولوی نارت........ اگه تمایل برای تبادل لینک داشتین خبرم کنین تا لینک تون کنم...... اگه به ما سر بزنین خوشحال میشیم.... منتظر حضور سبزت هستم.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام عزیزم گلم نظرلطفتون حتما خانمی چرا که نه خوشحال میشیم که دوستی مثل شما داشته باشیم
مامان الهام
27 خرداد 93 17:02
چه عکسای خوشگلی میبوسمت عزیزم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
چشاتون قشنگ میبینه
✿مامان دنیز✿
27 خرداد 93 21:20
سلام چه خوب همیشه در کنار هم به شادی انشالله
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
mamane aysel
28 خرداد 93 16:14
چه. جای قشنگی عزیزم همیشه به شادی وگردش
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
آیسلین مامان باباسی
3 تیر 93 0:27
به به پارک باغمیشه، خیلی دوسش دارم.پس شما هم طرفهای ما هستین؟
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
نه عزیزم
پدر و مادر آروین کوچولو
5 تیر 93 13:35
سایمان جون همیشه به شادی عزیییییییییزم چه اسم قشنگی
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خاله