نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

بای بای می می

1393/5/9 23:15
243 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که به دنیا اومدی زیباترین روز زندگیم بود هر چند خیلی سختی کشیده بودم اما بعد از دیدن چهره ماه و معصومت...ظرافت تن و بدن و دستای کوچکت همه چیز یادم رفت،خیلی ذوق میکردم و اشک و لبخند از رو لبام جدا نمی شد...وای خدای من!به کمک خاله جون و زن عمو شراره تلاش کردیم تا شیر بخوری...خیلی زود موفق شدی...عزیزکم...پسمل کوچکم...وقتی که شروع به مکیدن کردی لذتی تمام وجودم رو گرفت...چقدر لذت بخشه کسی رو که تمام وجودش از خودته رو با شیره وجودت تغذیه اش کنی...با نگاهم نوازشت میکردم و با تپش های قلبت بهم آرامش می دادی...و حالا تو فرشته کوچکم شدی یک پسر کوچولوی 25 ماهه که باید از شیر یا همون(یَ یَ)خودت بگیرمت...

 

پسمل گلم...قند عسلم...به خاطر همراهی نکردنت در پوشک گرفتن و به گفته دکترت باز کردن  از پوشک دوباره کنسل شد و پروژه بای بای می می جلو افتاد حدود 3 هفته پیش بردمت دکتر برای کنترل که وزنت اصلا خوب نبود(300/10 گرم) بهم گفت ببر توی یک ماه از شیر بگیرش منم اومدم اول دفعاتت رو کم کردم دیگه شنبه 4 مرداد 93 بعد از آخرین دفعه شیر خوردنت(8:30) تصمیم گرفتم که دیگه بهت شیر ندم چون از خون میترسی اوردم رژ زدم تا اومدی دیدی خودت گفتی یَ یَ اوف(می می اوف شده)تا شب چند بار اومدی نگاه کردی و رفتی در آخرهم اومدی بوس کردی قربون اون دل مهربونت بشم مامانی...2 شب اول رو هم موقعی که نصف شب از خواب بلند میشدی بهت میدادم روز دوم خیلی بی تابی میکردی و یَ یَ(می می)میگفتی و میشنستی گریه میکردی ولی دیگه از روز سوم به بعد بهتر کنار اومدی وشب رو هم اصلا بیدار نشدی...مامانی اگر این جدایی برای توسخت بود برای من سخترین و تلخترین خاطره زندگیم بود.

 

 نفسم... عمرم...مادر بودن سخترین کار دنیاست....گاهی اون قدر دلم میگرفت،و میخواستم بلند بلند گریه کنم،به خاطر اون نگاه معصومانه ای که به مامانی داشتی،ولی چاره ای نبود ،جز بی رحمی و ندادن یَ یَ(می می)...وقتی نگاهم میکردی ،من هم به تو خیره میشدم،و تمام اشکهایم را در خودم فرو میبردم،و لبخند میزدم،تا اینکه مبادالحظه ای احساس تنهایی کنی...نازنینم...در کل پروژه خیلی سختی بود از لحاظ روحی حال هر دومون اصلا خوب نبود...به هر حال این پروژه رو هم به هر سختی و بدی بود سپری کردیم...06000000

                                           یَ یَ              

                 16500000مرد کوچکم استقلالی در زندگیت مبارکت باد16500000

                             

                    عکس متحرک جدا کننده متن

            پسرکم این عکس آخرین ساعت شیر خوردنت 8:30

          

                         

           الهی بمیرم مامانی که تا میگفتم اوف شده میرفتی این سرنگ رو میاوردی

           میزدی به من تا من خوب شم و بهت یَ یَ(می می)بدم

           

                                       سایمانم...پسمل شیرین زبونم...

                                     

متشکرم به خاطرصبوریت و همکاریت که با مامانی داشتی،امیدوارم در پروژه های بعدی هم سربلند و سرافراز باشیم.

پسندها (7)

نظرات (5)

mamane aysel
11 مرداد 93 16:14
استقلالت مبارک عزیزم ایشالله پروژه پوشکت هم تموم میشه بسلامتی وراحتی خشگلم قربونت
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خالهایشالله
مامان سيد امير علي
15 مرداد 93 9:21
سلام.موفق باشي.من از اين كار خيلي ميترسم.سايمان جون رو از شير گرفتي تو مرداد ماه اسهال نشد . ؟من شنيدم تو فصل گرم خوب نيست بچه رو از شير بگيريم.؟ منم ميخوام پسرم رو از شير بگيرم منتظر مهر ماهم كه هوا خنك شه؟ چي كار كنم ؟
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام عزیزم نه اصلا من خودمم از این موضوع میترسیدم و نمیتونستم از شیر بگیرمش وقتی به دکترش گفتم گفت چیزیش نمیشه و بازش کردم و خدا رو شکر هم که هیچیش نشد
مامان و بابا
25 مرداد 93 10:47
سلام سايمان جون من لينكت مي كنم اگه به من سر نزني و منو لينك نكني باهات قهر ميشم ها من حديث دختر شيطون بلا هستم منم آذري هستم سايمان جون سني چوگ سويرم سايمان
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام عزیزم نه حتما لینک میکنم و بهتون سر میزنم حوشحال شدم که یه دوست آذری دیگه پیدا کردم
مامان پریسا و بابا مهرداد
27 مرداد 93 9:12
مرسی عزیزم شما خیلی لطف داری برامون دعا کنید خیلی بهش احتیاج داریم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
به روی چشم گلم
شیوا گلی
2 شهریور 93 10:15
سلام چطورید می خواید عضو وبم شید وبم خیلی عالیه اگه می خواستید عضو شوید تو وبم بخش نظرات بگید[لبخند