نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

چهارشنبه سوری و خریدعید سال 92

1391/12/22 22:58
375 بازدید
اشتراک گذاری

                   اس ام اس های چهارشنبه سوری 93

آتش افروزید تا سرما رود

دیو تاریکی ز شهر ما رود

 

غصه بر آتش نهید اسپندوار

چهره بگشایید ، می آید بهار

 

رسم آتش بر تو آتشپاره شاد 

چارشنبه سوری تو فرخنده باد

 

سوختن غصه هایتان را در آتش آخرین 4 شنبه سال آرزو دارم

 

ای آتش چهارشنبه سوری

"زردی من از تو، سرخی تو از من"

                                   شکلک های محدثه شکلک های محدثه شکلک های محدثه

                   قند عسلم...ناز پسملم...امسال اولین چهارشنبه سوری بود که تجربش کردی

              

                    شکلک های محدثه      شکلک های محدثه       شکلک های محدثه       شکلک های محدثه       شکلک های محدثه        شکلک های محدثه       شکلک های محدثه       شکلک های محدثه

             

            

             خرید عید قند عسلی...

             

                       

             

                      

            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)