نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

روز پدروروز مرد مبارک

1394/2/12 7:10
284 بازدید
اشتراک گذاری

              کارت پستال تبریک روز پدر+عکس     

پدر عزیزم!

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش...

همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است
    روزت مبارک

      واما...

                       

میگن خداوند به هر كسی به اندازه دلش داده

ببین دل من چقدر بزرگه كه خدا تو رو به من داده

نازنینم با تمام وجود دوستت دارم و مردانگی ات را می ستایم

و به داشتنت افتخار می كنم

مرد زندگیم روزت مبارك

و...

دوسِت دارم بهترین بابای دنیا

 

                   

پسندها (4)

نظرات (2)

شبنم.س
12 اردیبهشت 94 17:29
مامان صفا
13 اردیبهشت 94 23:11
روز مرد و پدر بر همسر و پدر گرامیتان مبارک انشالله سایه شون همیشه بالا سرتون باشه
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم خانــــــــــــمی