نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

دنیای زیبای کودکی ام...

1394/7/5 10:4
259 بازدید
اشتراک گذاری

چه مشتاقانه از دنیای کودکی ام به سوی آینده دویدم

تابرسم به جایی که با مرور خاطراتم

بی تاب بازگشت به دنیای بازیگوشی های کودکانه ام شوم

به زمانی که به دنبال شاپرک بدوم به هوای رسیدن نه گرفتنشان

در گوش قاصدک زمزمه کنم و روانه اش کنم بایک فوت

یواشکی زیر باران بروم خیس شوم

در دامن مادر بنشینم سر روی پای پدر بگذارم

به هوای آغوشی خودم را به خواب بزنم

با هم بازی هایم جیغ بکشم

به رهگذران غریب و آشنا سلام کنیم

آتش ببارانیم و آب بازی کنیم

چقدر دلم تنگ است

برای سادگی کم توقعی بی خیالی های دوران کودکی برای بچگی کردن

اما تقویم پلهای پشت سررا خراب کرده

راه برگشتی به گذشته نیست

مگر با خیال و خاطره!!!

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اولین شب یلدای مامانی...

اولین عید نوروز مامانی...

اولین سالروز تولد مامانی...

بزرگ که میشوی

غصه هایت زودتر از خودت

قد می کشند

دردهایت نیز

غافل از اینکه لبخندهایت را

درآلبوم کودکی ات

جا گذاشتی

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

بابایی...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (4)

نظرات (5)

**مامان ایلیار**
6 مهر 94 22:49
منم همین حس رو دارم عزیزم
مامان آینده
9 مهر 94 11:23
وااااااااااااااااااااااای مامانی چه ایده ی جالبی بود. چه عکسای نازی داری
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم گلم
مامان زهرا
10 مهر 94 9:40
قشنگ بود خاطرهات زنده باد.
مامان رهام
13 مهر 94 11:51
وای چقد جالب و قشنگ بود این پست.خیلی حال کردم با عکساتون . سایمان جون قدر مامان و باباتو بدون. بوووووس
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم گلم
erfan
21 آذر 94 16:12
خخخخخخخخخخخخخخخ