نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

گردش سایمانی در یک روز پاییزی

1392/8/11 17:54
207 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ظهر بابایی تصمیم گرفت که بریم بیرون از شهر برای گردش و راه افتادیم رفتیم باغ یکی از دوستای بابایی عصری کمی هوا سرد شد زود برگشتیم تا قند عسلی دوباره سرما نخورهلبخند

چند تا عکس از پسملی

    

      

     

    

    

     

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدمهدی
12 آبان 92 13:09
ممنون از گرمی نگاهتون تووبلاگ وروجک من من الهام هستم مهسا جون نی نی نازی داری هزارماشالله برای قندعسل کوچولو خوش گزشت


از آشناییتون خوشبختم.مرسی عزیزم.آره سایمانی خوشحال بودجای شما خالی