نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

عسلکم....تولدت مبارک

1394/4/17 9:15
559 بازدید
اشتراک گذاری

چشمانت را باز کردی

 و دنیا غرق زیبایت شد زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد

روزها گذشت وچهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد

دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو مینازد

همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و این گونه زندگی با تو زیبا میشود

اینگونه چشمان با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود

و امروز روز میلاد دوباره تو است

در این هوا نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو است...

واین لحظه قشنگترین ساعت دنیاست و این ماه درخشانترین ماه دنیاست

که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند

آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد

همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود

صدای دلنشین تو در لحضه شکفتنت،عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را...

تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است

داشتن گلی مثل تو معجزه است

امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی...

جز این احساس چیزی در دلم نمانده،این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده

که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده...

شعری با عطر احساس،به لطف دستانت،به زیبایی چشمانت...

هدیه من به تو در روز میلادت

تویی سایمانم...

که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظارآمدنش نشستم...

فيونكات لتزيين المواضيع(مشاركتى فى المسابقة)نازنینم سال روز شکفتنت مبارکفيونكات لتزيين المواضيع(مشاركتى فى المسابقة)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آینده
19 تیر 94 18:13
سلام. تولد گل پسری مبارکککککککککککککککککککککک
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنون عزیـــــــــــــــــــــزم
مامان الیار
20 تیر 94 12:32
سایمان جونم تولدت مبارک خوشگل خاله.الهی صد ساله بشی و خنده تز لبات دورنشه
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرســــــــــــــــــی خاله