نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

42 ماهگی(سه و نیم سالگی)

1394/10/17 12:28
671 بازدید
اشتراک گذاری

حوالی دلم که می آیی

همه ی پنجره ها را باز می کنم

گویا

بوسه ای بر باد سپرده ای

که هوا چنین معطر است

من کفش های تو را میپوشم

و همه راه های رفته را دوباره قدم میزنم

بی محابا

بی چتر

زیر همین باران های سرزده

اینک خیسم

خیس از تو

و

تازه از

عشـــــــــــــق

دوستت دارم

سایمان نــــــــــــــــازم

عزیزتر از جانم سه ونیم سالگیت به شادی....

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

قربونت برم عزیز دلم به سلامتی 41 ماهه شدی خیلی خوشحالم که خدا جون یه پسر ناز به من داد تا من یادم باشه که یه مامان خوشبختم

 

پسندها (2)

نظرات (2)

قاسم قلی پور
6 اسفند 94 13:15
سلام خسته نباشید خوب است افرین موفق و شادکام باشید .
erfan
20 اسفند 94 17:51
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه