نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

تولد بابایی

1393/2/18 11:1
318 بازدید
اشتراک گذاری

                   Birthday Vic comment

قند عسل مامانی دیروز تولد بابایی بود که 3 تایی یه جشن کوچولو گرفتیم...              

  

برای عشقم ، همسفر زندگیم ، دلیل زنده بودنم ، همسرم 

همسفر زندگییم ، وجود نازنین تو بهانه ی زیستن است ........

تو زیبا ترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی ........

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم بیش از آن چه که فکرش را بکنی ........

همسر خوبم، به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکند ........

و به چشمانم سپرده ام که جز تو کس دیگری را نبیند ........

و به قلبم گفته ام جز با صدای تو آرام نگیرد ........

وجودت برایم کافی و بهترین هدیه از سوی خداست

           72نازنینم میلاد پاکت مبارک72

پسندها (1)

نظرات (2)

لی لی تم
24 اردیبهشت 93 13:04
انجام شد گلم اون مربع ها نمیدونم....هر کاری کردم نرفت.......
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیــــــــــــــزم
الــنـــازجوون
12 خرداد 93 15:32
تــــــــــــــــــــــولد همسری گلتون مبارک
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم گلم