نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید41 سالگیت مبارک
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

دو عشق زندگیم...

1393/9/7 0:30
249 بازدید
اشتراک گذاری

      خدای خوب من...مهربانم...        

سپاس...باز هم شکر...باز هم ...و باز هم...،

         شکرت که هستی...            

شکرت که هستم و ستاره های زندگیم هستن...

سپاس که این دو عشق را به من دادی...  

   مهربانم...پروردگارم...مراقبمون باش...

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان حديث
16 آذر 93 20:05
سلام به سايمان خان اوغلان و مامان گلش خوبين؟ به مام سربزنين آپ شديم مي بوسمت سايماني
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام مرسی خاله حتما به وب خوشگلتون میایم
مامان حديث
16 آذر 93 20:07
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
مامان محمد مهدی
19 آذر 93 15:44
سلام عزیزم چه بزرگ شدی دوست دارم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام خاله مرسی