نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 2 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

28 ماهگی

1393/8/17 15:15
418 بازدید
اشتراک گذاری

                   [تصویر:  8_038.gif][تصویر:  2_038.gif]ماهگی عشقم،نفسم

          

                                           قشنگ زيباي من!

صداي توست كه اين روزها طنين مي افكند بر تمام لحظات و دقايقمان.

صدايي كه هميشه شنيده مي شود.صدايت شيرين و گوش نواز است،

وقتي كه حرف میزنی/وقتي كه قهقهه ميزني....

وقتي كلمات را اشتباهي مي گويي،همان اشتباهات دلنشين است.

همان صدايي كه مجبورمان ميكند بگوييم...عزيزم چند لحظه صبر كن بگذار حرفهايمان تمام شودبعد شما.

وتويي كه صبر كردن برايت سخت ترين كار دنياست.

گاهي سرمان درد مي گيرد از آن همه حرف و سوال در نهايت اما شيرين است .......

در اوج كه هستي لبخند به لب مان مي آورد بس كه مشتاق گفتنی....

حرف بزن و حرف بزن و حرف بزن...

آن قدر كه...صدای تو باشد همه جا

آن قدر كه...صدایت پر شود در گوشمان.

                  دوستــــــــــــــــــــــــــــــت داريم

                     

پسرک قشنگم...بهترین و زیباترین هدیه خدا عاشقتم . یک ماه دیگه هم گذشت 28 ماه مادری و عاشقی کردم .

عزیز دلم خیلی بانمک شدی .با حرف زدنت دل همه رو داری میبیری...بعضی کلمات رو اینقدر بامزه میگه که کلی میخندیمخنده

وقتی اذیتم میکنی بهت میگم من دیگه مامان تو نیستم...چند باری بهم میگی:منیم(مال من)...منم در جوابت میگم:نه...بعد بهم میگی:اصیا(اصلا)،منم میگم:نه...بعدش بهم میگی یی یوهدی(جا نداره)قه قهه

من بازم میگم:نه...با خنده بهم میگی یِی وای،یِی وای(جا داره،جا داره)من اون لحظهسکوت

دارم واست بافتنی میبافم تا میخوام بشینم میاری میدی دستم میگی دوهی منه(واسه من بباف)کچل

گل پسملم...این روزا اصلا نمیذاری ازت فیلم و عکس بگیریم تا دوربین رو میبینه میای از دستمون میگیریغمگین

وقتی با بابایی میخوای بری بیرون لباس که تنت میکنم بهم میگی مَ جِدیم ایشَ اودابیس(من رفتم سر کار خداحافظ)با اینکه عاشق بیرون رفتنی این روزا خیلی سخت آماده میشی و دوست داری دور خونه دنبالت بدوم و با هزار تا بازی باید لباسات رو تنت کنم.دلخور

تازگیایکمی واسه کارتون  دیدن علاقه پیدا کردی و میشینی کمی سرگرم میشی Tvرو نشون میدی  میگی تاتون(کارتون)بغل

این روزا یه کوچولو لجباز شدی و میخوای که حرف حرف خودت باشه.دوست داری یه کارایی که هنوز موقعش نیست رو خودت انجام بدی.مثلا خودت از پارچ آب بریزی تو لیوان،خودت غذا بکشی...دلخور

قند عسلم...تازگیا بدون مامان وبابا چیزی نمیخوری اگه جایی باشیم کسی یه خوراکی بهت بده زودمیگی مامانا منظورت این که به مامانمم بده...یا توی خونه من چیزی بهت بدم میگی بابانا(به بابا هم بده)قربونت برم که این همه با محبتی نفسمزبانبوس

شب تاسوعا با دای دای اینا بیرون بودیم که شما و علی و سوار اسب کردیم که وقتی علی سوار شد علی و انداخت پایین و بابایی گرفتش تو ذهنت مونده و هرکی رو که مبیبینی براش تعریف میکنی میگی:اَسبَ میدیم...اَیی آتی یِیَ بابان دوجانا...اوف اوده(سوار اسب شدم علی رو انداخت پایین بغل بابا،اوف شد)...نوحه ای داریم یه پسر کوچولویی سینه میزنه و میگه حسین لبیک توهم سینه میزنی میگی حٌسین یبیکمحبت

وقتی اذیتم میکنی بهت میگم نامرد روزگار اذیتم نکن تو هم یاد گرفتی و میگی یا مَد ادیت اِمَخندهسکوت

باهات بازی گل یا پوچ انجام میدم  یا با دست یا با سه تا لیوان باهات بازی میکنم که خیلی هم دوستش داریآرام

این روزا علاقه خواصی به سنجد پیدا کردی و تا خونه بابا جون(بابای بابایی)میریم ازش میخوای میگی باباجونی ایهده وِرمَنَ(بابا جونی سنجد بده به من)

دیروز رفته بودیم خونه بابا جون(بابای مامانی)تا رسیدیم اذیت کردی و ما هم زودی برگشتیم شاکیداشتم لباسات رو در میوردم که دعوات کردم و گفتم که خیلی پسر بدی هستی نزاشتی پیش باباجون بشینیم و بابا جون تنها موند...تا یک ساعت همش داشتی گریه میکردی و میگفتی جِداخ بابا جونین یاهنا دَه گادی(بریم پیش باباجون تنها مونده)آخر سر زنگ زدم باهاش حرف زدی تا ساکت شدی...مامانی فدات که این همه دل نازکیبغل

یه موقعی بیای ببینی دارم گریه میکنم بغض میکنی و میگی ماما مَن یَن دوسدون(مامان با من قهر کردی) آخخخخخخخخ قربون اون دل کوچولوت بشم منبوس

نفس مامانی ... این ماه هم طلسم شکست و بردیمت آتلیه ازت عکس انداختیم

لغت نامه سایمانی

ناناسینارنگی

آناانار

پوتقاخپرتقال

یمو چیینلیمو شیرین

دیویکیوی

بَیهبله

دوپاتخم مرغ

ماتایوماکارونی

بوسیسپلیس

 بیس بَ بَبچه ی بد

هاپیدیمخاموش کنم 

                             

                     

                           

                    

                           

                   

                         

                   

                         

   چند روز پیش فرستادم تا از اتاقت جورابت رو بیاری تا اومدی دیدم سروصورتت پر از خونهتعجب ولی اصلا گریه نمیکردی دیدم دیگه گریه نمیکنی خودم رو کنترل کردم و سرو صورتت رو تمیز کردم چیزی نبود دست و پات رو نگاه کردم چیزی ندیدم سوالتا اینکه چشمم خورد به انگشتت دیدم یه خراش برداشته این همه خون از اونجا میومده خلاصه که خیلی ترسیدم خداروشکر که چیز خاصی نبودمحبت

                   

                    

                       اینم یه عکس هنری...گرفته شده توسط علی...خندونک

                 

                      

               این عکس هم مربوط میشه به هفته گذشته که بابایی هوس کرده بود

               غذا رو ببریم بیرون بخوریم...خندونککه یخ کردیم...

               

                  

             اینم اولین برف که وقتی دیدی انقدر ذوق کردی...نشسته بودی لب پنجره تکونم نمیخوردیniniweblog.com

             میگفتی داه یاهده(برف باریده)

               

                 

              اینجا هم رفته بودیم خونه زن عموی مامانی...این پسمل کوچولو که رو پای علی خوابیده پسر                                                                  دختر عموی مامانی هستش

            

                

              اینم آقا ابولفظل کوچولو...

            

                  

           این عکسم مربوط میشه به ماه گذشته زن عمو کار داشت... نیما کوچولو مهمون ما بود...    

           

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دختربهاری
17 آبان 93 18:26
28ماهگیت مبارک باشه گلم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیـــــــــــــــزم
مامان محمد مهدی
22 آبان 93 16:04
الهی فدات شم خوشگلم
مامان رهام
6 آذر 93 0:18
به به آقا سایمان خوشتیپ.چه عکسای خوشگلی گرفتید .28 ماهگیتم مبارک خاله
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرســــــــــــــــــــی
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 2:49
سلام خوبین ؟ مامان سایمان جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....