نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 2 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

سومین محرم قند عسلی

1393/8/13 10:14
231 بازدید
اشتراک گذاری

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

                       

                  

                                 1022

                 

                               1022

                 

                               1022

                

                                   

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان الهام
12 آبان 93 0:21
ایام محرم رو تسلیت میگم التماس دعا
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خانمی محتاجیم به دعا