نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

روز مادر...

1394/1/21 1:5
595 بازدید
اشتراک گذاری

سایمانم ، پسر گلم

تو كه هستي بهشت نه در زير پاي من بلكه در آغوش من است ....

ماه من...
بر آسمان قلبم تابیدی و روزگام را با عطر نفس هایت شاداب کردی..
امروزم را...
حس عجیب مادر بودن را...
ورود به جایگاه پاک بودن را...
همه را مدیون تو هستم "پسرم"

 

پسندها (10)

نظرات (10)

دختربهاری
21 فروردین 94 7:59
مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه " زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرســــــــــــــی عزیــــــــــزم
erfan
21 فروردین 94 10:13
مادر ، تک واژه ایست زیبا مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد خاله جون روزت مبارک
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
خوشگل خاله ممنونـــــــــــم ازت
مینا مامان نازنین زهرا جون
21 فروردین 94 12:59
زنان قبل از مادر شدن پری و بعد از آن تبدیل به فرشته می شوند.فرشته زمینی روزت مبارک.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنون خانمی
شبنم.س
21 فروردین 94 13:22
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد.  
مامان زهره
22 فروردین 94 12:34
سلام گلم روزت مبارک گلم امیدوارم 120 سال سایه ات رو سایمان جون باشه آمین
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام خانمی ممنونم عزیزم
مامانی
22 فروردین 94 12:39
روزتون مبارک عزیزم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم گلم
م.م
23 فروردین 94 10:37
وااااااااااااااااااای ماشالاه به این مامان پرکاروفعال.من چقد دیر اومدم.اینهمه پست رویه جا دیدم.عیدتون مبارک.تولدتونم مبارک ماشالاه خیلی خوش تیپ و شیرین شدی سایمان جون.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونــــــــــــــم خانـــــــــــــــمی
مامان الیار
24 فروردین 94 9:07
مامانی روز زن و روز مادرتون مبارک. خدا سایه ی مهربون مادرتون رو از سرتون کم نکنه و همینطور سایه شما هم بالا سر سایمان جونمون باشه.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خانمی متاسفانه سایه مادر بالا سر من نیست خانمی
مینا مامان نازنین زهرا جون
24 فروردین 94 14:28
سلام مامانی عزیز لطفا برید بهسایت نی نی عکس و به نازنین زهرا مهدی زاده هشت ماهه رای بدید ممنون.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام عزیزم به روی چشم خانمی
مامان رهام
29 فروردین 94 11:51
دیر اومدم ولی مامان جون سایمان روزت مبارک.همیشه سالم و سرزنده باشید انشالاه
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم