نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

33 ماهگی

1394/1/20 20:42
548 بازدید
اشتراک گذاری

                                      [تصویر:  3_026.gif][تصویر:  3_026.gif]ماهگی هستی من

 

           ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

عسلم میخواهم بدانی که چقدر برایم لذت بخش هست وقتی در آغوش کوچولویت به خواب می روم انگار در بهشتم انگار همه دنیا درآغوش توست. دیگر هیچ آرزوی ندارم دنیا مال من است گوهر وجودت جواهر کمیابی هست که در هیچ جای دنیا یافت نمی شود و من این نعمت خدا رو به هیج قیمت از دست نمی دهم تو را می خواهم با تموم وجودم با تک تک نفسهایم با ذره ذره جانم . می دانی وقتی می بینم پسرم آنقدر بزرگ شده که به دیدن آلبوم عکس می شینه و اسم تک تک کسانی که در عکس هستند رو می شناسه باورم نمیشه که حالا یه مونس پیدا کردم که می تونه همراز و همراه مامانش باشه و سنگ صبور دلتنگی هایم. من و بابا خیلی خیلی دوستت دارم عزیزکم.                                  

          

خیلی شیرین شدی. شیرین تر از همیشه. وقتی بعضی ها به اشتباه ازت میپرسن مامان و بیشتر دوست داری یا بابارو؟ تو میگی ایچیسینده سویَم (هر دوشون رو دوست دارم)محبتبوس

 

شدیدن علاقه داری که موقع بازی یه نفر پیشت باشه و بازی کردن به تنهایی رو دوست نداری و کلن به ندرت پیش میاد که تنهایی سرگرم بشی...

 

قند عسلم اصلا به کارتون علاقه نداری ولی به تازگیا به کارتون بره ناقلا علاقه نشون میدی آرام 

 

وقتی میری خونه مامان جون اینا موقعی که میای ازت میپرسم نهار چی خوردی میگی آبدوش(آبگوشت) یا ماتایونی(ماکارونی) اسم ایندو غذا رو یاد گرفتی چیز دیگه ای هم بخوری این دوتا رو میگی که خوردیخنده

                           

                 

                         

   

        

                  

                         

                 

                         

                      

                          

                 

                       

                          

                      

               

                       

               

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

**مامان ایلیار**
21 فروردین 94 15:16
سلام مامانی، ایلیار منم کنار این شکرستانی ها عکس گرفته