نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

پسمل نقاشم...

1394/2/22 1:11
306 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی فدای این دست های هنرمندتت که خالق این خطهای مبهم و نقش های قشنگه که از

هر نقاشی تو این دنیا برای من زیباتر و جذاب تره...

پسندها (7)

نظرات (6)

شبنم.س
22 اردیبهشت 94 15:07
افرین به توپسرخوشگلم .عجب مامان باحوصله ای داری .تبریک به مامان مهربون
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خانمی ممنونم
مامان حديث
22 اردیبهشت 94 18:19
ماشاا... به سايمان جون هنرمند
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خاله
مامان سيد امير علي
23 اردیبهشت 94 8:37
ماشاا.... به سايمان جون.موفق باشي مامان مهربون سايمان
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان الهام
23 اردیبهشت 94 20:36
عزیزم سایمان هنرمند میبوسمت گلم
مینا مامان نازنین زهرا جون
25 اردیبهشت 94 13:16
°°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________#
erfan
7 خرداد 94 11:32
به به چه پسر خاله ی هنرمندی دارم من