نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

پیک نیک در یک روزبهاری...

1394/2/26 23:20
664 بازدید
اشتراک گذاری

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

فدات شم که هر جا هم میری دونبال دوست واسه خودتت میگردی تا میشینیم میگی مامانی من جِدیم اوزومَ دوشت تاپیم(مامانی من برم واسه خودم دوست پیدا کنم)

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان زهره
27 اردیبهشت 94 9:13
سلام گلم میبینم حسابی بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه سالم وتندرست باشی
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خاله
مامان الیار
27 اردیبهشت 94 9:25
همیشه به گردش عزیزم.ماشالله سایمان جونم خیلی مهربون و خوش معاشرته که دنبال دوست می گرده.الهی قربونت برم خوشگل خاله
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنون خانمی آره عزیزم...سایمانی اهل خجالت نیست وزود با همه اونس میگیره
شبنم.س
27 اردیبهشت 94 11:46
به خوشی وشادی سایمان جون.مهسا جون آنیساهم توپیداکردن دوست اذیت میکنه هرجامیریم حتما باید یه دویستی پیداکنه بعدشم اونقدر میدون که به نفس نفس میافتن.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنون خالهمثل سایمان ما...
erfan
5 خرداد 94 13:10
قربونه پسر خالم برم من
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
خدا نکنه خاله پسر جونم
**مامان ایلیار**
5 خرداد 94 18:07
ایلیار کوچولو در مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده، اگه براتون مقدور بود لطف کنید عدد 103 را به سامانه 1000891010 پیامک کنید. پیشاپیش خیلی خیلی ازتون ممنونیم. از طرف ایلی پسر و مامانشبغلزیبابغل
مامان آنيسا
6 خرداد 94 22:05
سلام مهسا جون یکشنبه با بچه های وبلاگی قرار گذاشتیم دوس داشتی بیا آدرس رو تو وبلاگم میزارم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام عزیزم خانمی اگه تونستم میام