نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

تقدیم به عشق کوچک زندگیم

1394/3/25 17:19
241 بازدید
اشتراک گذاری

جز تـــــــــــــــو
کی میتونه عزیز من باشه
کی میتونه تو قلب من جا شه
مگه میشه مثل
تـــــــــــــو پیدا شه
همه چیزم، آی عزیزم

جز من
کی واسه دیدن
تـــــــــــــو حریصه
اسمت و رو قلبش می نویسه
گونه هاش از ندیدنت خیسه
همه چیزم، آی عزیزم


تــــــــــــــو نباشی بی قرارم بد میبینم بد میارم، بی تـــــــــــــو من
حس ندارم سر به زیرم گوشه گیرم کاش بمیرم، بی
تـــــــــــــو من
همه چیزم، آی عزیزم، همه چیزم

واسه ما دوتا کی بهتر از ما از همین امروز تا آخر دنیا
همه چیزم، آی عزیزم
همه چیزم، آ آ آ آ آی عزیــــــــــــــــــــــــــــزم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان آینده
6 تیر 94 17:04
مامان ela
26 تیر 94 16:00
تولدتم مبارک سایمان جوون الهی ۱۲۰ ساله بشی و زیر سایه مامان و بابای عزیزت باشی مرسی خاله