نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

35 ماهگی وسومین سال تولد قمری گل پسملی

1394/3/17 23:46
373 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                   totalgifs.com alfabeto-atualizagua-dourada gif gif 5.giftotalgifs.com alfabeto-atualizagua-dourada gif gif 3.gifماهگی عسل پسرم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

تمام ترانه هایم ترنم یاد توست!

و

تمام نفسهایم خلاصه در نفسهای توست!

ای زلال تر از باران و پاک تر از آیینه

به وجود پر مهر تو می بالم

وتو را آنگونه که میخواهی دوست دارم!

پرنده خیالم با یاد تو به اوج آسمان ها پر خواهم گشود

و

زیبایی ات را به رخ فرشتگان خواهم کشید

تبسمی از تو مرا کافیست که از هیچ به همه چیز برسم

totalgifs.com barrinhas gif gif barra01.gif

سایمانم...پسرگلم...35 ماهگیت مبارک عزیزم

و

 قند عسلم سومین سالروز قمریَت مبارک

 

وای خدای من امروز دو سال و یازده ماهگی سایمان جونمِ دقیقاً  یک ماهه دیگر قراره پسرم سه تا شمع رو فوت کنه یعنی اینکه سه سالشو پشت سر گذاشته و داره وارد چهار سال می شه البته امروز نوزدهم شعبان هست  که دو روز پیش یعنی هفدهم شعبان هم سالگرد سه سالگی قمری سایمان بود اصلا باورم نمیشه که دیگه اون فرشته کوچولوی معصوم من بزرگ شدهمحبت

خوشگلکم شیرین زبون بودی شیرین زبونتر شدی فدات بشم مامانی فدای اون حرفای شیرینت بشهبوس

وقتی بابایی بهمون زنگ میزنه گوشی و برمیداری میگی سلام حَسته یَباشی(خسته نباشی)،بابایی هادادان(کجایی)،بابایی ایزافه دایسان(اضافه کاری)،اینده چَسَن اینده(الان میای الان) اون لحظه ی من و باباییخندهزبان

آهنگ جز توی محمد علیزاده رو دوست داری خودتم باهاش میخونی و به بابایی هم میگی بابایی برام دوس دوس بخون خودتم زمزمه میکنی و میگی دوس دوس چی میتونه عسیسه من باوشه...چی میتونه تو دَلب من جاشه...مَده میشه میثی تو پیدا شه...همه چیسم آی عسیسم...خندونکبوس

وقتی یه کوچولو ببینی که ازت کوچیکتره از دستش میگیری باید با شما راه بره باهات بگرده یعنی بچه ی بیچاره رو دیونه میکنی دلخور

یا وقتی میریم پارک یا جایی باشیم که بچه باشه کلافه میشم از بس که میگی مامانی بَبیه دِنَ منن اوناسین(به نی نی بگو با من بازی کنه) یا خودت میری میگی بیا باهام بازی کنیم یعنی عاشق بچه ای زودم با همه دوست میشی قربونت برم من که روابط اجتماعی بالایی داریبوسبغل 

 عزیزکم مدتیِ دست بچه ها تبلت که میبینی میای میگی مامانی مَنَدَ  تَبیِد آیاسان(مامانی واسه منم تبلت میخری)دلخورخوشگلکم من و بابایی نمیخوایم فعلا به این زودی ذهن تو رو درگیر این چیزا بکنیم مامانی  فعلا خیلی خیلی  زوده برات چند روز پیش از بس بهم گفتی که یهویی تصمیمم عوض شد گفتم که دیگه براش میخرم ولی بازم رأیم عوض شد.خدا کنه حداقل،حداقل تا دو سال دیگه بتونیم خودمون رو کنترل کنیم تا یکم بزرگتر بشی.یعنی وقتی دست بچه ها میبینم که چه درگیر این تبلت ها هستن بدم میادحیف اون زمان قشنگ کودکیشون ...اون هیجانات کودکی ...اون بدو بدو کردن ها ...که دارن با این تبلتاشون از بین میبرنغمگین

 

عزیزکم ما تو خونه حتی به خاطر شما پسملی خودمون اصلا گوشیامون رو دستمون نمیگیریم که ببینی و عادت کنیمتفکروقتت رو با بازی کردن باهات پر میکنیم...ولی دیگه وقتی توی جمع باشیم که دست بچه ها تبلت ببینی میای ازمون گوشیمون رو  میخوای دیگه اون لحظه بهت میدیم شیرینکم این رو برات مینویسم تا وقتی بزرگتر شدی نگرانیمون رو نسبت بهت حس کنی درک کنیمحبت  

راستی یه چیز جالب بابایی برای اینکه حرصت رو در بیاره میاد منو بغل میکنه خجالتبه شما میگه مامانی منیم مامانیمده (مامان منه) تو رو می گی! مثل فشنگ خودتو میرسونی با غر غر میای وسط ما وایمیستی و بابا رو هل میدی عقب بعد  که ما رو جدا کردی میای بغلم میکنی و میگی منی میدی(مال منه)بغلمنو می گی اون لحظه تو آسموناااااااااازیبا

 

پسرگلم  نورچشمم شلوغ مامان انشالله 120 ساله بشی انشالله تو زندگیت موفق باشی و بتونی تو این دنیا و اون دنیا سربلند زندگی کنی

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پارک نزدیک خونمون که تازه درست کردن و شده پاتوق پسمل من

که یا با من اونجاست یا با بابایی یا با باباجون(بابای بابایی)...خندونک

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اینا هم روزیکه برده بودیمتون دکتر...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

فدای اون خنده ی نازت...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

سایمانی در حال بستنی خوردن یا به گفته ی خودش اس تِیِم(Ice Cream)

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اینم یه روز دیگه در پارک...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

3 سال پیش خدا جون بهترین و قشنگترین هدیه دنیا رو به ما داد تو اومدی تو دنیای من وبابایی وزندگیمون بی نهایت دیدنی شد تو اومدی تو زندگیم و من بی نهایت عاشقت شدم و امروز از اینکه عاشق توام حس غرور میکنم و شکر گزار خدایی هستم که شیرین ترین لذت زندگی رو به من چشاند

فرشته ی کوچک من...عسلم...

هر چه میگذرد بیشتر به این پی می برم که تو خلق شده ای تا من

خوشبخت ترین مادر دنیا باشم

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله مژی
24 خرداد 94 23:24
سلام مامانی. من همون مامان آینده ام.از وبلاگ ترنم زندگی. مامانی قالب وب سایمانو خودتون درست کردین؟ منم میخوام برا خواهرزاده ام یکی درست کنم اما بلد نیستم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام عزیزم ما دادیم بیرون واسمون درستیدن
مامان مهدیه
25 خرداد 94 13:53
ماشالله به سایمان شیرین زبون.خیلی ناز ترکی صحبت میکنه خدا حفظش کنه
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آینده
29 خرداد 94 12:18
رر