نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

سایمان در لاله پارک

1392/9/2 13:56
300 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان دیروز رفتیم لاله پارک توی راه داخل ماشین از بس شیطونی کردی دیگه از دست شما کلافه شدمکلافهتو راه هم پشیمون شدم میخواستم به بابایی بگم که برگردیم خونمون بس که شما اذیت کردیناراحتبه خاطر اینم که روز تعطیل بود پارکینگش هم خیلی ترافیک بودو شما قند عسلی همش تو ی ماشین گریه میکردیوقتی هم که داخل مجتمع شدیم شما یه بلایی سر مامانی و بابایی اوردی تا از بیرون رفتنمون پشیمونمون کردیچند باری اونجا رفته بودیم اینقدر اذیتمون نکرده بودی ولی ایندفعه واقعا از بیرون رفتنم پشیمون شدم  می خواستی خودت راه بری چون اونجا شلوغ بود توی دست و پا بودی و زمین میخوردی و هرجا که خودت دلت میخواست اونجا میرفتی به خاطر این کارهای شما نتونستیم چیزی هم بخریم ناراحتهمش دنبال شما بودیم.

شیطونک مامانی دیروز از دستت خیلی عصبی بودمعصبانیولی خوب چاره ای نیست وروجک من شیطون بلاستماچ

        493 زیباساز وبلاگ   جدا کننده متن ۱

سایمان در ماشین

         

          

          

مغازه ای بسته بود شما ایستادی و با دقت نگاه کردی بعد شروع کردی به در زدن 

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدمهدی
3 آذر 92 10:52
عزیزم سبدسواری حال میدهای جون چه جمعه ای