نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

سایمان خونه ی سویل جونی

1392/9/3 13:18
228 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلکم دیروز بعد از ظهر رفتیم خونه ی خاله لیدا اینا(دوست مامانی) وشما کلی با سویل دختر نازش بازی کردینوکلی بهتون خوش گذشتniniweblog.com

 

       niniweblog.com

چند تا عکس از شما دو وروجک ناز

 

 

 

 

 

❤٨/آبان/٩١❤

سایمان نازم در ٣ماه و٢١ روزگیوسویل جون در١١ ماه و ٨ روزگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدمهدی
3 آذر 92 17:05
سایمان منم بادکنک میخوام
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 آذر 92 23:17
سلام عزیزم ممنونم بهم سر زدی و ممنون برای لینک منم شمااا رو لینک میکنم با افتخار عزیزم ما ساکن تهرانیم شما کجایید من عادت دارم جواب کامنت ها رو تو وبخودم میدم اگه دوست داشتی میتونی بیای بخونی خوشحال میشمعزیزم خدا پسر ماهتو برات حفظ کنه و مادرتو بیامرزهصبور باش نازنینم با همه وجود درکت میکنم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام مرسی عزیزمماهم تبریز زندگی میکنیم. ممنون گلم همچنین گل پسر شماروخدا مادر شما رو هم بیامرزه جزءصبر کردن کاری نمیشه کرد