نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

چهارمین سالگرد مامان عزیزم

1392/9/15 0:20
385 بازدید
اشتراک گذاری

من شب فاصله ام                     تو کجایی مادر

من لب حوصله ام                     تو کجایی مادر

من به عادت بیمار                     تو کجایی مادر

من ز دنیا بیزار                          تو کجایی مادر

من به نفرین زمان                      تو کجایی مادر

من در آغاز خزان                       تو کجایی مادر

من به ماندن گریان                     تو کجایی مادر

من به رفتن خندان                      تو کجایی مادر

من به دل غم دارم                      تو کجایی مادر

من تو را کم دارم                       تو کجایی مادر

تو کجایی مادر

تو کجایی مادر

niniweblog.com

 بقیه در ادامه...

مادر عزیزم ای کاش پیشم بودی ونمی کردی آغوش گرمت رو از من دریغ نمی دونی چقدر به وجود نازنینت نیاز دارمناراحت

niniweblog.com

         niniweblog.com

 

 

مادرم یاس ها عطرشان را از

بوی تو به عاریت می گیرند

شبنم گل واژه اشک های توست

ای شقایق دشستان صبوری

ای هم آغوش پروانه ها

ای صفای گل سرخ

ای نرگس عشق

تو از همه گل ها زیباتر و از همه آن ها خوشبوتری

در سالروز یاد تو همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم

             niniweblog.com                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمدمهدی
16 آذر 92 17:03
سلام عزیزم تسلیت میگم واقعا مادر بهترین کلمه وزیباترین موجود زمین هست امیدوارم همیشه زنده وسلامت بالا سر سایمان باشی گلم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام گلم مرسی عزیزم. انشاالله داغ عزیزاتون رو نبینین و خودتون سلامت باشین
مامان آیهان
16 آذر 92 17:04
عزیزم خدا مادرتو بیامرزه روحش شاد باشه. منم 3هفته پیش مادرمو از دست دادم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم.خدا مادر شما هم بیامرزه
مامان آیهان
17 آذر 92 12:26
عزیزم من تو تبریز تنهام دوستی رو هم ندارم واسه این خیلی بیشتر نبود مامانمو احساس میکنم و میشینم همش فکروخیال میکنم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
من واستون دوستالبته اگه مایل باشین
توت فرنگي
21 آذر 92 12:04
خدا بيامرزتشون قرين رحمت باشن
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
سپیده مامان سویل
24 آذر 92 19:24
روحشون شاد خدا شما رو برای سایمان جون حفظ کنه
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنون گلم مرسی از لطفتون
ژاله مامان آیدا
25 آذر 92 19:49
مامان جون می تونی برای درب اتاق نی نی حلقه اسم یا آویز خوشگل انتخاب کنی کافیه یه سری به کادونمدی بزنی http://kadonamadi.blogfa.com هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار و آدرس سایت یا ایمیلتو برام بنویس اینم ایمیلم : vento_j@yahoo.com ژاله مامان آیدا
مامان محمدمهدی
5 دی 92 17:52
سلام عزیزم چرا نیستی نگران شدم منتظرت هستم گلم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام گلم.مرسی که به یادمون هستی مدتی به خاطر مریضیمون نمیتونستم بیام شرمنده