نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

پسمل گلم باور کنم...

1393/1/27 10:47
243 بازدید
اشتراک گذاری

                                 05600000قند عسلم...نفسم...عمرم...05600000

باور کنم که به این سرعت بزرگ شده ای؟قلب

باور کنم که دیگر نوزاد نرم و نازک دیروزها نیستی؟

باور کنم دندان های کوچک شیری ات را؟همان ها که تا دیروز زیر لثه ی صورتی رنگت پنهان بود

وقتی برای بار اول مامان گفتی دنیا رابرایم بخشیدی...

وقتی برای اولین بار اولین قدم هایت را بر زمین گذاشتی و راه رفتی به من نشان دادی که بزرگ شده ای...

نشانم دادی که گذر زمان سرعتش از پلک برهم زدن هردویمان سریعتر است... 

مگر نه اینکه من دلم میخواهد تو بزرگ شوی،بالنده شوی،تمام آرزوهایم را رنگ آمیزی کنی،مدرسه رفتنت را عشق کنم،دویدنت را،دانشگاه رفتن و داماد شدنت را و ...

پس چه میشود که گاهی این طور حسرت زده التماس ثانیه هایی میکنم که مدام غیب میشوند؟

شاید فرداها قشنگ تر از امروزهایمان شوند...

شاید روزهای پیش رو از روزهای گذشته پرخاطره تر شوند...

اصلا چه معلوم؟

شاید من مادام که مادرم از تمام این گذرها لذت ببرم

شاید خدا تو رو به من داده که تا قیامت شاد باشم

پس بی خیال امروزها...

دستت را به من بده میدویم حتی زودتر از عقربه های ثانیه شمار بگذار ما زمان را غافلگیر کنیم بگذار ما بیشتر عجله کنیم برای فرداهای زیباتر...

پسرکم.. همه ی زندگیم...میخواهم اوج خوشبختی را در کنارت حس کنمقلب

عزیز دل مامانی...حالا که دارمت چرا که نه؟

        تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گنزو
27 فروردین 93 14:01
عشقتون هميشه پايدار
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
لی لی تم
9 اردیبهشت 93 15:07
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم گلم