نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

21 ماهگی

1393/1/17 14:42
360 بازدید
اشتراک گذاری

122.gif123.gif ماهگی قند عسلم

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

نفسم...پسمل قشنگم...بهترین و زیباترین هدیه خدا عاشقتم...یک ماه دیگه هم گذشت وهر ماه هم که میگذره خیلی بانمک تر میشی...عزیزم تو این ماه میتونم بگم فوق العاده شیطون شدی یعنی همش باید مواظبت باشم تا خراب کاری نکنی... قند عسلی بابایی برات میخونه بعد بهت میگه سایمانی تو هم برای من بخون نفسم شروع میکنی زیر زبونت زمزمه میکنی...

وقتی که ازم چیزی میخوای پشت سر هم میگی ماما ماما تا بهت توجه کنم موقعی هم که ازم قاقا بخوای ظرفت رو برمیداری میدی به من تا برات به قول خودت دادا(قاقا) بدم...

به تازگی دوست داری کارهاتو خودت انجام بدی...وقتی میخوام لباس تنت کنم یا در بیارم مدتی با هم درگیر میشیم تا راضیت کنم که کمکت کنم...

وقتی که خودت خوابت میاد میری عروسک میاری میندازی روی پات و زیر زبونتم واسش یه چیزایی میخونی...به برنامه ی عمو پورنگ که نگاه میکنی پهلون پمبه که بومبالا بومبالا میکنه شما هم با او یاد گرفتی بومبالا میکنی...

لغت نامه سایمانی:

مون مونسایمان

دوشبرو پایین

یایالالا

اَیوالو

دوبهگربه

مامیماهی

میمانیما

جِشبرو

دااوجارو

 یونه

 

    

        

   

       

   

      

   

       

     

       

            

        

     نفسم داری عروسکت رو می خوابونی...

    

         

             و بعدهم خودت میری جای عروسکت میخوابی...

            

          http://zibasaz.niniweblog.com/

   

      

    نفسم سوم فروردین هم  رفتیم جلفا اینم عکساش...

    سایمانی توی خواب ناز...

   

        

                       

      

    این صندلی هم از اونجا واست خریدم...

   

      

   

        

    قندعسلم ١٢ فروردین تولد باباجون بود که عصرش کیک پختم رفتیم خونشون

    اینم کیک مامان پز...

    

        

    باباجون با نوه های نازش...

    از راست به چپ:نوید و نیما پسر عمو های قندعسلی،سایمان نازم،صبا دختر عموی

    نفسم...

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار
17 فروردین 93 15:11
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالا گل نازت همیشه شاد و سلامت باشه. اگه دوست داشتین به سایت ما هم سر بزنیــــد. تقویم و قالب رایگان ویژه سنیا برای کوچولوی قشنگت.
گنزو
21 فروردین 93 20:28
اي جان فداي اون حرف زدنت خدا نکنه خاله جونی
erfan
22 فروردین 93 11:24
بابا خوشگله
shiva
22 فروردین 93 11:44
khaleee pesarrrrrrrrrr elahii khale qorbunet bereeeee delam vasat 1 zare shodeeeee fereshteye khaleee
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
خاله شیوا جونی منم دلم واسه شما تنگیده وقتی که عکساتون رو می بینم کلی ذوقتون رو میکنم عکساتون رو میبوسم
سعیده مامان آرتین
26 فروردین 93 14:50
سلام ممنون که به ما سر زدین پسمل شما م خیلی نازه خدا نگه دارش باشه وبلاگتون خیلی قشنگه [پاسخ سلام عزیزم.ممنونم گلم
عاطفه مامان الای
30 فروردین 93 13:02
عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین عزیزم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام عزیزم سال نوی شما هم مبارک همچنین شما گلم