نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

11ماهگی...

1392/3/17 17:42
358 بازدید
اشتراک گذاری

             2.gif2.gifماهگی عزیز دلم

        

پسر عزیزم ...عسلکم...این روزا اونقدر شیطون شدی که دلم میخواد بخورمت...هر روز هزاران بار بوست میکنم و ولی ازت سیر نمیشم...11 ماه مثل برق و باد برامون گذشت...این روزا از جایی کمک میگیری و خودت سر پا وای میستی...هر چی میخوای با انگشت برام نشون میدی...این روزا این کلمه رو زود زود تکرار میکنی نه نه نه نه نه...این ماه دو تا دندون دیگه در اوردی و شدی 8 دندونه...این ماهم رفتیم دکتر برای چکاب که دوباره وزنت کم بود.

وزن8.100 کیلو

قد74 سانت

دورسر44 سانت

 

           

             

          

         

      

          

       

         

     

           

       

         

     

          

     

           اینم یه نمونه از خراب کاری سایمانی....

         

                         http://zibasazeaisan.blogfa.com/

                  divider-160.gif

                   

       

          

    

      پسمل گلم هر وقت آفتاب بیافته تو تراسمون پتو میندازم میشینی تا آفتاب بهت بخوره...

          

    

         

  

      یه شب با مامان جون و بابا جون و عمو سعید اینا رفتیم تفریح...

        

 

     وقتی نفسم خوابش میاد...     

        

  

                                  

 

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)