نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

12 ماهگی...ونزدیک شدنمون به تولد سایمانی...

1392/4/13 19:42
344 بازدید
اشتراک گذاری

                           ماهگی قند عسلم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسر نازم...نفسم....عمرم.... حس زیبای تو رو داشتن ، در آغوش گرفتن ، بوییدن و بوسیدن بهترین حس دنیاست.

نازنینم در باورم نمی گنجد به این زودی داره یکسال میگذره، یکسال از داشتن تو ، یکسال از نخستین دیدار ما ، یکسال از جاری شدن اشک شوق از دیدن روی ماه تو و یکسال از زندگی تو که امیدوارم پیش زمینه عمری پربرکت و طولانی باشد

هیچگاه فراموش نمیکنم همچین شبی را ؛ پارسال این موقع همه وجودم انتظار بود و نگرانی

یادش بخیر ؛ چقدر نگران سلامت متولد شدنت بودم ، چقدر به اینکه چه شکلی هستی فکر میکردم ، چند بار تلاش کردم یه تصویر از چهره تو در ذهنم بسازم و چه زیبا بودی وقتی دیدمت خیلی زیباتر و دوست داشتنی تر از همه تصورات من

فدای قد و بالای قشنگت بشم من مامانی....

پسملکم داریم آماده میشم برای جشن تولد یک سالکیت تنها 4 روز مونده تا یکساله شدنت تم تولدت رو کایلو انتخاب کردیم و مامانی خودش همه چی رو داره آماده میکنه.چند روز پیشم بردمت آتلیه واسه تولدتت عکس بگیریم.       

      

              

       

           

       

         

       25.gif

                 Bear Balloons comment

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)