نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

جشن بای بای پوشک سایمانی

1393/7/14 9:15
558 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم...پسملکم...اینم یه جشن کوچولو به مناسبت اینکه دیگه مرد شدی و از پوشک خداحافظی کردی 

                                    

                    

                          

                   

                          

                  

                        

                 

                       

               

                     

              

                      

             

                                                   سایمان عزیزم...

                                 

                بابت همکاریت توی این پروژه هم ازت ممنوم

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان الیار
14 مهر 93 9:46
سلام عزیزم. ممنونم از اینکه به وبلاگمون سر زدین. سایمان جون هم خیلی نازه خدا حفظش کنه.بووووووووس من با افتخار لینکتون کردم.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم خانمیماهم شما رو لینک کردیم
✿مامان دنیز✿
15 مهر 93 16:53
آفرین پسمل خوب ،داری بهمون یاد آوری میکنی که دیگه مرد میشی
مامان مهدیه
16 مهر 93 13:35
آفرین سایمان جون. مامانی خوش به حالت راحت شدی. باورت میشه بیشتر از 3 ماهه پسرمو فقط موقع خواب مای بیبی میگیرم اما اصلا میلی به جیش گفتن نداره.واقعا کلافم کرده. همه میگن زوده هنوز
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
آره گلم ما راحت شدیم گلم باید خودشم آمادگی داشته باشه این تجربه به من دست دادکه تا بچه کامل کامل حرف نزنه این کار غیره ممکنه من چند ماه پیش که بازش کردم کامل نمیتونست بحرفه ولی الان که بازش کردم دیگه کامل حرف میزنه و زیاد اذیتی نکرد ایشالله شما هم موفق میشین و به کل میزارینش کنار
مامان حديث
16 مهر 93 21:21
___$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$****** * **************$ $$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ سلام روز كودك مبارك اين خرس خوشگل هم هديه من براي تو..
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
وایــــــــــــــــی چه نازه مرسی خاله عزیزم