نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

روز کودک

1393/7/16 9:20
390 بازدید
اشتراک گذاری

                              

پسرم، سایمانی من

دردانه ی زیبایم...

عزیز تر از جانم...

پاره ی تنم...

دوســــــــــــــــــــــــــتت دارم

صدای دلنوازت را...

نگاههای معصومانه ات را...

شیطنت های کودکانه ات را...

اشک های بی کینه ات را...

دل پاک و مهربانت را...

همه را دوست دارم

می دانی...

تو مژدگانی همه ی مهربانی های عالمی

تو بهترین همدم و مونس

و...

با محبت ترین پرستار عالمی

تو ارزنده ترین هدیه ی خدا بر روی زمینی

و...

در یک کلام...

تو رحمت کاملی

تو را با همه ی وجود دوست می دارم

پسرکم...

همیشه خوب باش و خوب بمان

                           

                   

                            

قند  عسلــــــــــــــــــــــم

امـــــــــــــــروز به نام تو ، به نام پاكي هايت ، به نام يكرنگي هايت و بنام روح ِ سر زنده ات نامگذاري شده ... قدر بدانيم كودكي ِ فرزندانمان را كه آنها به واقع اساتيد ِ بزرگ زندگي ِ ما هستند .

پسرم ، گرچه من مادر و همراه لحظه ي هاي ناب كودكي ات هستم امــــــــــا تو يگانه معلمي بودي كه مرا مجبور به بهتر بودن ، بهتر ديدن ، بهتر شنيدن و بهتر زيستن ميكني . كودكم اگرچه كوچكي اما قلبت و روحت به وسعت درياها و آسمانيست كه آبي اش هميشه چشم نواز و دل انگيز است . گرچه كوچكي اما بزرگي و خلوص و صفا را بايد از تو آموخت ....

وجودت را ارج مي نهم كه با بودنت ، كودك درونم دوست ِ همپاي كودكي هايت ميشود . من با تو قدم قدم بزرگ ميشوم ....

كودكم امروز به شكرانه ي بودنت خدا را سپاس ميگويم و دستانِ اجابت به درگاهش بالا خواهم برد . به تمناي ِ اجابت ِ يك دعاي كوچك به كوچكي ِ همه ي كودكان ِ دنيـــــــــــــا

                                                

                      Tiere linien

سایمان مهربونم ...

پسر نازنینم ...همه هستی من ...

عزیزدردونه مامانی...


روزت مبارک

      baby_piglet15B15D.gif baby_pooh25B15D.gifbaby_piglet15B15D.gif

            

                                  کودکی غنچه ای از رودصداقت به صفای آب است

                           کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است

                                کودکی سلسه ی اشک به دنبال سرشت است

                                         کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

                    divider-261.gif

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان حديث
16 مهر 93 17:13
هر کودک ، مثل گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .... دختر نازم از خداي مهربونم ميخوام كمكم كنه تا گلهاي معطر وجودت رو هميشه تازه نگه دارم تا عطر وجودت بي بهره نباشم. روز کودک مبارک ...
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
فاطمه
16 مهر 93 20:30
سایمان جوووووونممممم روزت مبارک گلم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
خاله جونی ممنونم ازت