نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

27 ماهگی

1393/7/17 8:40
356 بازدید
اشتراک گذاری

[تصویر:  ntpv041pa3xmnhd10c.gif][تصویر:  1okiu6xhse1c0slw3w4.gif]ماهگیهستی مامانی...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

                                  فرشته ی زیبایم...

 

مادرانه دعامیکنم هیچ گاه چشم های زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم

عشق من پسر نازم برای تو مینویسم که همه ی هستی ام از آن توست.

برای تو که تمام زندگی ام را پر کرده ای برای تو که همه ی خاطرات جوانی ام از تو رد میشود.

میخواهم تا بدانی عشق من نسبت به تو چه بی پایان است چقدر ابدی است و تا

چه اندازه سرمست میشوم وقتی میخندی وقتی که خوشحالی و بازی میکنی

وقتی که تند تند پاهای کوچکت را برزمین می کوبی.

زیبای من...

از تو ممنونم به خاطر اینکه حس زیبای مادر بودن را به من هدیه دادی روزهای

بسیار زیبایی هستند بسیار زیبا و همچنین بی تکرار مثل برق و باد میگذرند و تو

بزرگتر و عاقل تر میشوی و من با تجربه تر...مطمئنم امروز که بگذرد روزی میرسد که

من برای گذشتن از این روزهای شیرین کودکی تو سخت دلم میگیرد اما زمان را

نمیتوان نگه داشت چرا که گذر ایام از دست ما خارج است.

دوستــــــــــــــــــت دارم و همیشه عاشقـــــــــــــــــت خواهم ماند

                     

                                                جون دلم ،عمرم،سایمانم

                                                فدای اون خوشگلیات...

                                                فدای اون ناز نگات...

                                                فدای اون بلبل زبونیات...

 

قربونت برم که این روزها فقط زبون میریزی ما رو روز به روز عاشق تر میکنی...

پسملکم این روزها هر کاری که من توی خونه انجام بدم شما هم کمک دستم میشی و کمکم میکنی...مخصوصا وقتی لباس ها رو از ماشین لباسشویی در می یارم توهم میای ور میداری میدی به من و بعد هم دم بند رخت کنارم می ایستی دونه دونه لباسهارو می دی دستم و وقتی هم که خشک شدن دوست داری تو جمع کنی میری یکی یکی میاری میدی به من...محبت

نفس مامانی...چند باری  لُپت رو کشیدم و گذشتم توی دهنم یعنی این که دارم میخورم بعد میگم به به سایمان چه خوشمزست...یاد گرفتی تو هم لپ من رو میکشی میگی به به...آرامویا لپم رو میکشی و میگی بفون(چطوری)...خندهniniweblog.com

ناز پسملی...زود زود میری و میای بهم میگی مامانی هِ هِتعجبدیگه توی فامیل واسه همه سوال شده که  یعنی چی داری میگیسوالبه تازگی مامانی کشف کردمراضیکه داری میگی که مامانی داری چیکار میکنیخنده

فندقکم...وقتی تلفن ویا آیفون زنگ میخوره زودی میگی اینده(کیه)...وقتی گوشی و من بردارم یه ریز بهم میگی وِ من دائیشیم(بده من حرف بزنم)...متنظریا وقتی هم که گوشی و خودت بر داری میگی آیو یلام اوبی جَ بی یا و بعدشم یه بوس میدی گوشی و به من میدی(آلو سلام خوبی بیا اینجا)...زبان

عسلکم...شبا وقتی میخوای بخوابی میری اول بابارو بوس میکنی و میگی دَب بِدِل(شب بخیر)و بعدشم من رو...بغلصبحم که پا میشی میگی دُب بِدِل(صبح بخیر) پامیشی میگی بابا هانی(بابا کو) میگم جده ایشه(رفته سر کار)بعد شروع میکنی میگی بابا باشی ایشدَته جِدِه ایشه توچَ آیا(بابا ماشین رو روشن کرد رفت سرِ کارنون بخره)بوس

مرد کوچولوی خونه ی من...وقتی توی خونه چیزی که خواستی و نداشته باشیم تو خیال خودت میای مثلا از من پول میگیری میگی بو وِر چِدیم آییم چَیم(پول بده برم بخرم بیام)زبانیه لحظه دیده نمیشی بعد میای چیزی و که گفته بودی و مثلا خریدی میدی دستم میگی جَ آدیم(بیا خریدم)خنده

عسلکم...ازت میپرسم اسمت چیه میگی جامان(سایمان)شهرتت چیه جمدیا(صمدیان)چند سالته دو با انگشتات هم سنت رو نشون میدیآرام

عاشق کاکائو و شیر کاکائو هستی و تا ببینی یه ریز میگی تئتو(کاکائو)تی تئتو(شیر کاکائو) دیگه ول کن نیستی و باید بهت بدیم تا بخوریکچل

مامانی عاشق این کلمتم...وقتی صدات میزنم سایمان در جواب بهم میگی دانا(جونم) اون لحظه میگیرم انقدر بوست میکنم به زور میتونی از دستم فرار بکنیبوس محبت

وقتی جایی باشیم یا کسی خونمون باشه موقعی که میبرمت دست شویی بهت سفارش میکنم که

 زشت خجالت بکش دستت رو بگیر جلوت... یه عروسکی داریم که بی ادب و  به گفته شما دووودوولــــــــــش بیرونه چند روز پیش داشتی باهاش بازی میکردی برگشتی بهش گفتی بیسدادِ،اودان،اَیی گو قاباقه قههدهنت هم افتاده تا میری دستشویی میگی باه ما منَ بیسدادِ اودان(به من نگاه نکن زشته خجالت بکش)خنده

 بهت میگم تو عشق من با من تکرارمیکنی و به من میگی...اِجیم،میگم عمرم...میگی آٌموم،

میگم نفسم...میگی یَفَسیم،میگم جیگرم...میگی جییَم،میگم دنیام...میگی اویام...دلم میخواد اون موقع درسته بخورمـــــــــــــــــــــــــــتبغلبوس

به ماه و ستاره علاقه ی زیادی داری شب که بیرون باشیم تا چشت به ماه بیفته ذوق میکنی و میگی ما دابدیم(ماه و پیدا کردم)زبان

قندعسلـــــــــــــــــــــم...برات میخونم پسر پسر قندعسل توهم تکرار میکنی میگی پِسَ پِسَ عَسَ عَسَخنده

جملات سایمانی

مینی داه یااینو نگه دار

ادب بی ادب

داسیمبنویسم

یَه یَیمرنگ کنم

دودونپوست کندی

یاوای باه ماچیه نگاه نکن

یی ایشدیتجمع کن

مینی داه سیتاینو بلند کن

دوه دومترسیدم

چیا یاندیدچراغ رو روشن کن

ایَ یو،اهسی یودستم و بشور، دهنمو بشور

دوباصبحانه

ناهاناهار

جامشام

ننداییزن دایی

یَیَموزن عمو

پِدادپراید

تاسیتاکسی

دَمدسمند

بوساتوبوس و مینی بوس

پسمل شیرین زبونم این روزها را هیچ وقت فراموش نمیکنم عاشق تک تک حرف زدنات هستم

                             عاشقتم عاشقتم عاشقتم

                

                    

                          

                   

                          

                   

                         

                   

                          

                  

                         

 

                  

                       

                 

                        

                

                        

               

                      

               

                      

               

                      

                             

                      

              

                   

              سایمانی با چادرِ بچگی های مامانی...خندونک

              

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان آیهان
17 مهر 93 10:07
الهی فدات بشم اینقدر شیرین زبون شدی 27ماهگیتم مبارک عزیزمممممممممم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مسی خاله
mamane aysel
17 مهر 93 11:55
27ماهگیت مبارک عزیزم بلبل زبون میخورمت عا راستی مرد شدنت مبارک کوچولوی من
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مسی خاله
مامان الیار
17 مهر 93 12:37
الهی قربونت برم چقدر تو شیرینی.27 ماهگیت مبارک پسرک شیرین زبون
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
خدا نکنه خالهمسی
مامان مهدیه
17 مهر 93 13:24
سایمان جونم 27 ماهگیت مبارک شیرینم. عکسها یکی از یکی قشنگتره
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم خاله مرسی چشاتون قشنگه
مامی فاطمه
20 مهر 93 8:17
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
erfan
21 مهر 93 8:46
قربونت برم پسر خاله بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
خدا نکنه خاله
زندایی شهلا
22 مهر 93 8:29
سلام سایمانی چقدر تو ماهی هرروز بیشتر از روزهای قبل شیرین تر وتودل بروتر میشی مواظب مامان خوبت باش آفرین مرد کوچک
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مســــــــــــــــــــــــی نندایــــــــــــــــــــی