نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 3 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

زیباترین آرزو من

1392/9/5 17:18
322 بازدید
اشتراک گذاری

     [تصویر: n.gif][تصویر: a.gif][تصویر: m.gif][تصویر: y.gif][تصویر: a.gif][تصویر: s.gif]

   

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست... کنار تو درگیر آرامشم
         

          همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس میکشم

         برام هیچ حسی شبیه تو نیست ...تو پایان هر جستجوی منی 

         تماشای تو عین آرامشه تو زیباترین آرزوی منی

                                 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدمهدی
6 آذر 92 16:24
فدای ارزوی شیرینت ارزومندارزوهایت هستم گلم مرسی خاله جونی.همچنین ماهم آرزوی بهترین ها رو واسه شما ووروجک کوشولو داریم اینم چند تا بوس واسه محمد مهدی عزیزم
توت فرنگي
6 آذر 92 16:25
سلام من به طور اتفاقي با وبتون آشنا شدم خوشحالم يه وروجك همشهري ديگه پيدا كردم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنون از گرمی نگاهتون. مرسی گلم ما هم خوشحالیم که یه دوست جدید پیدا کردیم
مامان آیهان
27 آذر 92 17:54
عزیزم عکسات خیلی ناز ن سایمان جان. دلمون واست تنگیده بود . چیکار میکنی با برف و سرما
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خاله جونی دل ماه هم واسه شما تنگیده بود من و مامانی بد جوری سرما خوردیم و خیلی بی حالیم