نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 2 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

26 ماهگی

1393/6/18 11:0
230 بازدید
اشتراک گذاری

                 ماهگی ناز پسملی

      

پسرکِ قشنگم 26 ماهه شد. باورش سخته ولی 26 ماهه که مادرم. چند روز پیش داشتم گلچین عکس هات رو از ساعتی که به دنیا اومدی تا تولد دو سالگی ات نگاه می کردم، وقتی به عکس تولدِ دو سالگی ات رسیدم بی اختیار گریه ام گرفت. انگار تازه فهمیدم چقدر بزرگ شدی. یادِ تمام خاطرات این مدت افتادم. بیدار خوابی ها، مریضی ها، آزمایش ها، واکسن ها و... ولی حالا یه پسملِ شیرین زبونِ 26 ماهه دارم که هر روز بیشتر عاشق و وابسته اش میشم.

قند عسلم...این روزا چپ میری راست میای زود زود بوسم میکنیمامانی هم با هر بار بوس کردنت ذوق مرگ میشهزبان

نفسم...شیرین زبونم...ازت میپرسم...سایمان نفس کیه؟...میگی مامانی.میگم سایمانی عمر کیه؟...میگی مامانی. میگم سایمان کوچولوی کیه؟...میگی مامانی.میگم سایمان ناز نازی کیه؟...میگی مامانی.میگم کی فدای سایمان بشه؟...میگی مامانی..این وسط هم بابایی یکم انگار حسودیش میشهچشمکبهت میگه بگو بابایی تو هم جیغ میکشی و میگی نه مامانیزبان

این روزا وقتی بیرون میریم پلیس و یا ماشین پلیس مبینی نشونمون میدی و  میگی پلیس حتی سرباز هم مبینی فکر میکنی که پلیسه.خندونک

وقتی صدایِ نمکیه رو میشنوی یا وقتی توی کوچه میبینیش با اون هم صدا میشی و تو هم میگی ایدا دواَ آیا (نون خوشکیه)خنده

قند عسلم...این روزا موقع خوابت که میشه میری بالشت رو میاری پیشم دراز میکشی ودست من ومیزاری رو کمرت میگی ویر(بزن)منظورت اینکه آروم آروم بزنم رو کمرت تا خوابت ببره...آراموصبح ها هم تا بیدار میشی صدام میزنی ماما دو(مامان پاشو)چون شما بیدار میشی من بیچاره هم باید باهات بیدار شمدلخورمنم دوباره خودم رو میزنم به خوابی تا شاید تو هم بخوابی ولی وروجک ناقلا یا با لگد مبزنی به کمرم و یا دستم و میکشی و بلندم میکنی و میگی ماما دو(مامان پاشو)غمگین

وقتی در یخچال یا فریزر رو باز میکنم زودی میای و یه چیزی واسه خوردن میخوای یا بستنی یا میوه...از میوه ها هم اکثرا همه چی و دوست داری ولی هندوانه1.gif، شلیل و موزFrutta (1)رو ببینی دیگه هیچ میوه ای نمیخوری

تازگیا پسمل بدی شدی و به همه چنگ میندازی و بشکون میگیری مخصوصا بابا جونیا و مامان جون بیچاره رو غمگیننمیدونم چیکار کنم تا این کار رو نکنی از دستت بد جوری کلافمشاکیوقتی میبینم از دست شما شیطون بلا همه جاشون زخمِ یا کبوده خجالت میکشمخجالتبهشونم میگم تا دعوات کنن میگن بچه است درست میشه...خدا میدونه کی میخوای درست بشیمتنظر

طوطی مامانی...شیرین زبونم...این روزا انقدر شیرین حرف میزنی و گاهی وقتی جمله میگی...با هر جمله ی کوتاهی که میگی بغلت میکنم و محکم و سفت لبای ناز و کوچولوت رو تا دلم میخواد میبوسمبوستو این ماه دیگه کامل تمام کلمات رو میگی ولی فعلا جمله بندیت زیاد خوب نیست...ایشالله که به زودی جمله بندیتم کامل میشه

کوتاه کردن موهات

چند روز پیشم بردمت آرایشگاه تا موهات رو کوتاه بکنن اصلا هم دلم نمیخواست موی بلند بیشتر بهت میاد ولی چون وقتی که میخوابیدی زیاد عرق میکردی و خودت اذیت میشدی دیگه به ناچار بردم کوتاه کردن

         

                           این عکس مربوط میشه به بانه رفتنمون که تو راه  رفتن ازت گرفتم...

                   

           

                   

           

                  اینجا برای بار اول تو کوچه سوار سه چرخت شدی...

                  

           

                 

            

                چند روز مونده به عروسی دای دای با بابا جون سوار موتور شده بودی موقع پیاده شدنت پات چسبیده بود به

                    اگزوز موتور و سوخته بودغمگیناین پماد رو واست خریدیم تا جاش رو پات نمونه ولی فعلا که تاثیری نداشتهدلخور

                    روزی چند بار میشینی خودت میزنی به پات واسم هم توضیح میدی که چطوری سوخت...غمناک

               

         

               دارم ازت عکس میگیرم سر دوربین دعوامون داری گریه میکنی تا دوربین رو بدم تو عکس بگیریراضی

              

        

              نفس مامان...این چرخ رو هم به یاد کودکی خودم واست خریدم خودمم داشتم خیلی ذوقش رو میکردمزبان

                   الانم شما خیلی دوستش داری هر جا بریم با خودتت میبریش...

                   

       

             

     

                          روزی چند تا بستنی بهت بدم میشینی همش رو میخوری...- محصول طراوت پیکسل

                       

      

               

     

              

     

              

      

             

       

              

        

               پسر گلم هنوز هم وقتی میخوابی مثل یه فرشته آسمونی میشیفرشتهو مامان

               دوست داره فقط بشینه و نگات کنهآرام

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان الهام
18 شهریور 93 13:46
عزیز دل خاله 26 ماهگیت مبارک چه عکسای خوشگلی خاله قربون بلال خوردنت بشه میبوسمت عزیزم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خاله جونی
مامان و بابا
18 شهریور 93 23:00
سلام شب به خير من حديث جونم با عكسهاي جديدم اومدم بيايين به ديدنم خوشحال ميشماااااااااااااااااااااا
erfan
19 شهریور 93 10:36
قربونه پسر خالم برم
الهام مامان محمد مهدی
23 شهریور 93 12:26
سلام عروسک خوشگل چقدر بزرگ شدی مهسا جون روی پسر ماه تو ببوس دوستون دارم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام به روی چشم گلمممنونم عزیزم همچنین ما