نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

40 ماهگی

1394/8/17 15:3
587 بازدید
اشتراک گذاری

31.gif35.gifماهگینفـــــــــــــــــــــــسم

 

پسرم دنیای من، نور دیده ام ، گرما بخش وجودم

این روز ها وجودت همان چیزیست که همیشه آرزوی داشتنش را داشتم. شیرین و دوست داشتنی و گاهی وصف ناشدنی...

پسر بچه شیطون و پر جنب و جوشی که همیشه در رویاهایم بود امروز همه جا در کنارم است.

پسرکم

نمیشود نوشت که این روزها چه زیبا با تو کودکی میکنم اما این را بدان این روزها با تو زندگیم به شیرینی دوران کودکیم میگذرد.

سایمان قشنگ مامان

 40 ماهه شدی و...40 ماه از به دنیا اومدنت میگذرهبوس و ما همچنان سر مست از کنار با تو بودن روز ها رو با شادکامی سپری میکنیممحبت

 

عســـــــــــــــلم

 

40 ماهگیت مبارک

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

سایمانم... زیباترین دلیل زندگی ام...

خدا تو را به من داد تا یادبگیرم هرروز باید شکرگزارش باشم

پسندها (2)

نظرات (1)

erfan
21 آذر 94 16:07
مبارک باشه پسملی