نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

38 ماهگی

1394/6/29 9:35
354 بازدید
اشتراک گذاری

عشــــــــــقم ماهگیت با تاخیر مبارک 

سایمانم....

عزیزترینم ....

نفس من....

 آن لحظه ای كه تو را در آغوش مي گيرم .........

آن لحظه ای كه تو را بوسه باران مي كنم و تو برايم مي خندي  و با  صدای قهقه ات خانه را پر میکنی.............

آن لحظه ای كه با دستان کوچکت گردنم را  حلقه کرده و محکم میفشاری و با بوسه های زیبایت نوازشم میکنی...... 

 آن لحظه ای كه چشمهاي پاكت را در چشمانم خيره میکنی.....

و نگاهت را به نگاه مضطربم گره زده و به من اميد میدهی.....

عشق مامانی....

همه اينها مسئوليتم را سنگين تر مي كند

پاكي تو مرا به خود مي آورد و به روزهاي بي رونق من رونق مي بخشد .

  تويي تنها اميد من در اين وانفساي روزگار ....

دستان کوچکت ، آن نگاه معصومت،  خنده های بی بهانه ات، آن صورت معصوم و بی آلایشت.

 تو پشتوانه بی کسی های منی

 تو زندگی و عطر وجود منی، تو امید تک تک لحظه های منی،

ای گل نرم و نازک من ، آن چشمان و آن نگاه زیبایت برای من اوج بودن است .

من با تو در تاریخ تکرار شدم .

سایمان عزیزم با عشق برایت مینویسم تا بدانی که همیشه برای من عزیزترینی.

разделитель розы

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

قند عسلم حدود یک ماهی هست که دارم میبرمت کلاس نشاط تو هم خیلی دوست داری میرین با بچه ها بازی میکنین و شعر یاد میگیرین 

اینجا اومده بودین اوردو ...خندونک

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

عروسی پسر دایی بابایی بابا جونم داشت گوسفند قوربونی میکرد تو هم میترسیدی بری نگاه کنیخندونک

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif 94.gif

قربونت برم من... چند روزیم هست که بد جور سرما خوردی اینجا هم تب داری گریه کردی تا لباسات رو در بیارم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مینا و باباسعید
2 مهر 94 0:54
اااااااااااای جان سایمان بالام ماشالله