نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید41 سالگیت مبارک
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

29 ماهگی

1393/9/19 11:36
271 بازدید
اشتراک گذاری

                [تصویر:  jave77g9gihii2mmw60b.gif][تصویر:  hhyxtbb7ul3007whqjc.gif]ماهگیشیرین زبونم

     ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسرم آرام آرام قد میکشد و من در سایه ی امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ میشوم.

او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه میکنم.

او میخندد و من از شوق حضورش اشک می ریزم.

او در آغوشم آرام میگیرد و من تا صبح از آرامشش آرام میشوم.

او بازی میکند و من شادمانه آنقدر مینگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند.

او حرف میزند به زبانی که کسی جز من نمیفهمدش.

طبیعت را حس میکند. . . خدا را می بوید و من . . . کودکانه در سایه ی بزرگیش پنهان میشوم

تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم.

این روزهای من پر است از پسرم

این روزهای من روزهای عجیبیست روزهای بی وقتی

روزهایی که شبش چه زود فرا میرسد و شب هایی که نخوابیده زود صبح میشود

و شب و روزهایی که با بزرگ شدن پسرم میگذرد

وخدایی که این نزدیکی هاست تا  من بتوانم مراقب پسرم باشم

                         

پسر گلم الان که 29 ماهه شدی حسابی هم شلوغ شدی خیلی دوست داشتنی تر از قبل و بعضی وقت ها هم واقعا با شلوغی هات کلافم میکنی...کچلعین تنبیه های من رو رو عروسکات اجرا می کنی بهشون میگی آدام ماماسی یوسونَ باهای جویوخ یوخ ایَمَس(آدم حرف مامانش رو گوش میده شلوغی نمیکنه) تازه انگشت اشارت رو می گیری جلو حرفای من رو براشون تکرار میکنیخنده

این روزا شدی یه طوطیه با مزه و همش حرف میزنی...محبت

دیگه تقریبا همه چیو میتونی بگی... حتی گاهی وقتا حرفایی می زنی که متعجب میشیم از این همه دقت تو...تعجب

این روزا از شما وروجک خان این کلمه ها رو خیلی میشنوم وقتی خونه هستیم یا بیرون میریم فقط میگی ماما بی یَمَدی؟(این چیه؟)مین آدی یَمَدی؟(اسم این چیه؟)یا یه نی نی ببینی میپرسی بَبَنین آدی یَمَدی؟(اسم نی نی چیه؟) یا وقتی TV نگاه میکنیم همش میپرسی بی یَمَنَ دیه؟(این چی میگه؟)واسه همه چی کنجکاوی تا ببینی چی هستند و اسمشون چی هستسوال

 

تازگیا فوتبالیست شدی...تیم تراکتور رو تشویق میکنی دست میزنی و دور خودت میچرخی و میگی دو دو دود دیَهدوی(تراکتور)تشویق

 

وقتی جایی از بدنت بخاره میاری نشونم میدی و میگی ماما بیا ایندیی(مامان اینجان درد میکنه)زبان

ناز پسملم...این ماه هم بردمت آرایشگاه تا موهات رو کوتاه کنند...نفس مامان...هنوز که هنوزه شما داری با من میری آرایشگاه آخه وقتی با بابایی میری اصلا یه جا نمیشینی و من مجبورم خودم ببرمت تا به اسرار من و بعضی رشوه دادنها واست یکم راضی بشی تا بشینی...نشستن که چه عرض کنم بغل من میشینی به زور من سرت رو نگه میدارم تا اصلاح بشی اصلا گریه نمیکنی ولی خودت رو صندلی هم نمیشینی وقتی که تموم میشی هر دو مون خسته و کوفته با سر و صورت و لباس های پر از مو بر میگردیم...شاکیتا چند روزم من باید مو ها رو ازلباسها تمیزکنمغمگین

 

نفسم...هفته ی پیش هم واسه سنجش بینایی بردیمت دکتر که گفت چشم سمت راستت75% آستیگمات هستش دکترت که گفت اصلا جای هیچ نگرانی نیست طبیعیه امیدوارم که اینطور باشهمتفکر

 

پسملکم تو این ماه هم من دیگه شبا برای جیش بیدارت نمیکنم هر وقت شبا جیش داشته باشی خودت بیدارم میکنی میگی ماما پی پی وای هنوز هم به جیش پی پی میگیبغل

 

خوشگلکم....چند روز پیش هم داشتم دندونات رو چک میکردم که دیدم یه دندون تو دهنت جوونه زده و شدی 20 دندونه over44.gif

کلمات شیرین سایمانی

آیه جونخاله جون

هفاپماهواپیما

داشپنکاپشن

داخماخکفش

داماسته دیق

داپی دیفیادر و قفل کن

اینده ایده؟بوی چیه؟

داچاردهچهارده

                    

                 

                    

                  

                    

                                

                     

               نفسم...چند روز پیشم این رو ساخته بودی با دستت نشونم دادی یعنی بیل مکانیک درست کردیبوس

                  

                    

                 

                 

                 این عکست مربوط میشه به اولای مهر داشتیم میرفتیم خونه بابا جون اینا تو راه ازت گرفتم

                

                   

                این روزا هم علاقه خاصی به این دو عروسکت داری هرجا هم میریم همراهمون میبریم

              

                

              

               

            3هفته پیشم مامان جون وبابا جون رفته بودن مشهد برات سوغاتی این لباس ها رو اورده بودن

             

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

فاطمه
20 آذر 93 11:31
مبارک باشه عزیزم!
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
زندایی شهلا
20 آذر 93 11:33
سلام سایمان خوبی زندایی فدات بشه 29ماهگیت هم مبارک مواظب مامان خوبت باش
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام نندایی مســــــــــــــــی ممنون عزیزم خوبی از خودتته گلم
مامان حديث
20 آذر 93 11:59
يه هاپو برا سايماني كه عاشق عروسكشه ______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$_____________________________$$$ ________$$$___________________________________$$$ _______$$$__$$__________________________________$$$ _______$$__$$___$$$$_________$$$$___$$___________$$$ _____$$___$$__$$$$__$$_____$$$$__$$_$$_____________$$$ _____$$___$$____$$$$_________$$$$___$$_______________$$ _____$$___$$________________________$$_______________$$ _____$$____$$_______________________$$_____________$$ _______$$__$$____$$$$$$_____________$$___________$$$ _______$$__$$__$$______$$___________$$_________$$ _______$$__$$__$$______$$___________$$_______$$ _________$$$$____$$$$$$_____________$$$$___$$$$ _________$$$$_____________________$$__$$___$$$ __________$$_$$$$$$$$$$$$$____$$$$_____$$$$$$$ ____________$$___$$______$$$$$_______________$$ ____________$$_____$$$$$$$____________________$$ ____________$$________________________________$$ ___________$$_________________________________$$ ___________$$_________________________________$$ ___________$$_________________________________$$ ___________$$__________________________________$$ _________$$_____________________________________$$ _________$$______________________________________$$ _______$$________________________________________$$ _____$$__________________________________________$$ ___$$____________________________________________$$ ___$$_______$$$$$$$______________$$$$$$$_________$$ ___$$_______$$____$$$__________$$$_____$$________$$ ___$$_______$$_______$$$_____$$$_______$$________$$ ___$$_______$$__________$$$$$__________$$_________$$ ___$$________$$________________________$$__________$$ ___$$__________$$______________________$$___________$$ ___$$__________$$______________________$$____________$$ ___$$_$$_$$_$$_$$______________________$$__$$_$$__$$_$$ ___$$_$$_$$_$$_$$______________________$$$_$$_$$__$$_$$ ____$$$$$$$$$$$$$______________________$$$$$$$$$$$$$$$$
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
چه خوشگله مســـــــــــــــــــــــی
مامان صدرا
20 آذر 93 18:44
سایمان جون ماهگردت مبارک چه باز مزه حرف میزنی خاله قربونت بره
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خاه جونی خاله جون خدا نکنه
حبیب رستمی
23 آذر 93 15:08
کاشمیشد سرنوشت رو از نو نوشت..
حبیب رستمی
23 آذر 93 15:09
کاش میشد سرنوشت رو از نو نوشت...
الشن
16 دی 93 15:12
یاشاسین تراختور یاشاسین تورک میللتی یاشاسین سایمان
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنون خانمی