نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 41 سال و 2 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

25 ماهگی

1393/5/22 9:5
266 بازدید
اشتراک گذاری

                                ماهگی قند عسل

     ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

                                                 25 ماه باتو...

                               1 ماه دیگر با تو گذشت،مثل آب خوردن!

                                    

                                         عزیز بودی،عزیز تر شدی

                                      دلربا هم بودی،دلربا تر شدی

 

                                       پسرک زیبا روی من!

                  در این 25 ما،تو لبریز بودی در تمام لحظه های من،

                                در فضای خانه،در هوا،در زمین،آسمان...

 

                                               ممنونم از بودنت...

               مبارکت باشد 25 ماهه شدنت،2 سال و 1 ماهه شدنت

 

                           دوستت دارم زیباترین مخلوق زمین!

                  

            

نفسم...قند عسل مامانی...چند روزیه که 25 ماهه شدی وکم کم داری واسه خودت مردی میشی...محبت

این روزا عاشق پارک هستی وقتی با ماشین از جلوی پارک رد بشیم و زود خودت میخوای در و باز کنی و به منم میگی دوشوم پاچا (پیاده شیم بریم پارک)...وقتیم پارک میریم کمی که بازی کردی زود توپت رو از بابا میخوای و باید حتما 3 تا ایمون توپ بازی کنیم

توی ماه رمضان که داشتم قرآن میخوندم موقع تموم شدن بوسش میکردم ناز پسملی من ...شما هم حالا یاد گرفتی وقتی قرآن میبینی زود بوسش میکنی

ازت میپرسم مامان و دوست داری میگی آره باز میپرسم چقدر 5 انگشتت رو نشون میدی و یعنی اینقدر دوستم داری قربون اون مهربونیت بشم من...زبان

این روزا وقتی آهنگ باز کنیم هرکی پیشت باشه بهش میگی اونا اونا (برقص برقص) حتما هم باید برقصه وگرنه میشینی گریه میکنیراضی

وقتی صدای زنگ آیفون یا تلفن میاد بدو بدو میری سمتشون و میگی اینده اینده (کیه کیه)

 رو به روی خونمون یه همسایه ای داریم که آقا سید بهش میگن تازگیا تا  میبینیش بلند بلند  صداش میزنی دِئیت دِئیت(سید سید)خنده

عاشق موتور سواری هستی تا باباجون(بابای بابایی)رو میبینی بهش میگی مودو مودو یعنی سوار موتورت کنه بیچاره بابا جون موتورش رو از دست وروجک خان قایم کردهخنده

نفسم...این ماه هم برای کنترل بردمت دکترت که وزنت(7000/10)بود که گفت که فعلا رشدتت خوب بوده ولی بازم وزنت کم بود

ادامه لغت نامه سایمانی

آمانسایمان

مَهدامهسا

عییعلی

آجوخاله جون

آجاآقا جون(بابا بزرگ مادری بابایی)

اییَعینک

نَندَلصندل

دولاکلاه

داشقاشق

بَستَبستنی

ناندیمسوختم

اوتآتیش

دودَتدرست کن

جِدیمرفتم

دوشودومافتادم

جَتیدیماوردم

اینه،اینَدهبازم

دیزَتقایم کن

نیندهشکست

یِدوومخوردم

اودومقورت دادم

اودودومکشتم

میچَمگس

داییشمورچه

بَدَبرق بزنم

داپادَرِ وسایل

اُزَاسپند

جمله های سایمانی

بو منمال من

بَدوم،بَدومی،بَدو منپتوی من

بائیشیمبالشت من

ناندیدیمروشن کردم

نیندیدیمشکستم

پَچَ آچیمپنکه رو باز کنم

           

          

               

                  

                

                      

                

          

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان پریسا و بابا مهرداد
22 مرداد 93 9:48
به به چه وبلاگ شیک و خوشگلی.. چه مامان بابای با سلیقه ای چه آقای پسر خوشتیپی... هزار ماشاله عزیزم همیشه سلامت و شاد باشی
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف دارین
مامان و بابا
22 مرداد 93 11:03
سلام سايمان جون من حديث هستم من چهار ماهه و يك روز سنمه مامان و بابا برام وبلاگ باز كردن تازه باز كردن بيا به من سر بزن منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااا
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام عسل خانمی عزیزم خداحفظت کنه دست مامانی و بابایی هم درد نکه چشم گلم حتما میام
✿مامان دنیز✿
24 مرداد 93 14:38
سلام به به پسرمون داره بزرگ میشه و مردی میشه واسه خودش ماشالله
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام گلم شده یه وروجک بلا که اصلا یکجا بند نیست همش در حال شیطنته
mamane aysel
25 مرداد 93 13:32
سلام عزیزم خیلی خبرای خوبی بوده من خبر نداشتم ٢۵ماهگیت هم مبارک عزیزم ایشالله عروسیشما گل پسر دای داییت هم ایشالله خوشبخت باشه ولبشون همیشه خندون عزیزم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام خانمی مرسی خاله جونیایشالله
مامان الهام
1 شهریور 93 16:45
عزیزم 25 ماهگیت مبارک
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی خاله