نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

31 ماهگی

1393/11/20 21:0
472 بازدید
اشتراک گذاری

                               [تصویر:  1_040.gif][تصویر:  3_040.gif]ماهگی نفسم

       ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

آنقدر بی نهایتی این روزها، آنقدر روان، که می خواهم بمیرم برایت...

راه که می روی، عشق می ریزد از وجودت!
از لبانت، چشمانت، صورت زیبایت ...

به آغوشم می کشی، در نهایت مهــــــــر...

می بوسی ام!
و جهان برایم در لبان گرم ت خلاصه می شود...

عااااااشقانه سر می دهی برایم...
تیر خلاص را آن وقت می زنی، که می گویی! ماما عاسِقِتَم

و همان جا، قلبم دلش ایستادن می خواهد... ایستادن تمام دنیا را!
که همه چیز بماند و نرود، که تو باز هم بگویی...

که من بتوانم بفهمم...!

سایمانم، تمام زندگیم؛عمر مامانی...

نفس بکش؛
مرا دمی رها مکن...

نفس بکش؛
تمام جان و روح من.

نگاه کن مرا، نگـــــــــــاه!
که چشم در نگاه تو، دوباره زنده می شوم.

که صبح و روز من تویی...

                           شلک های محدثه

پسمل گلم...تو این ماهی که گذشت بهت انگلیسی یاد میدادم که تا حالا 5 کلمه یاد گرفتتشویق           

apie=apple.bish=fish.tat=cat.mati=monkey.dad=dog

مدتی پیش با دای دای محمدرضا اینا بیرون بودیم که کفشت از پات در اومد داد میزدی و میگفتی اَیام خیاب اُودی(پام خراب شد)خنده

قند عسلم وقتی دیگه هوا کم کم تاریک میشه هی میری میای تو گوشم میگی بابایی جَیَندَن سیام اَسته یَباشی بابای گویم(بابایی اومد سلام خسته نباشی بابای گلم) و بهم میگی مامانی بابایی جُویُوم ایستی اِمیزَ جَدین (مامانی دلم واسه بابایی تنگ شده بیاد خونمون)محبت

شیرین زبونم وقتی چیزی واسه خودم یا برای تو یا واسه خونه میخریم خوشحال میشی و میری میای نگاه میکنی و میگی بَه بَه نَه دَ دَشَهده موبایَهدِه(به به چقدرم قشنگه مبارکه)بوس

اسباب بازیات رو میریزی میشینی بازی میکنی بعد که تموم شدی میگم سایمانی جمعشون کن بر میگردی بهم میگی مَم حوصَیَم یوهدی (من حوصله ندارم)تعجب

عمر مامانی...دلم میخواد همیشه فکر کنی بوسه مرهم همه درداست اونم از نوع مامانیش و تا من محل آسیب دیده رو نبوسم جیغ و دادت به هواستمحبت

مامان جون یا زندایی فریبا بهت میگن بیا بوس بده بهشون میگی بوس یوهدی(بوس نداریم)هیس

توی این ماه هم دارم خونه تکونی میکنم امسال به دلیل شما پسملی کلی شستنی واسمون در آوردی یکم زود تر شروع کردم اول اتاق تو رو شروع کردم فرش و موکتش رو برداشتم تختت رو هم باز کردیم ازم میپرسی ماما اُتاما نویوبدی (مامان اتاقم چی شده).یکمی تو اتاقت تغییرات ایجاد دادم بهم میگی بَه بَه مامانی اتام ماه اویوبدی(به به مامانی اتاقم ماه شده) بوس

این روزها شیطنتت انقدر زیاد شده که نگو خیلی این روزها اذیتمون میکنی از بس شلوغی میکنی بعضی وقتا دیگه من و بابایی رو کلافه میکنی ولی عشقم اینو بدون که بازم با این اذیت کردنت خیلی  دوستت داریم نازنینم.محبت

                        

              

                       

               گلم اینا لحاف و تشک نوزادیت... محبت

               

                       

                       

                     

             اینجا هم اوردی تا کلاهش رو بزارم رو سرت اونم کوچیک بود میفتاد . هی جیغ میکشیدی 

                دیگه آخر سر گفتم بخواب تا بمونه روسرت...زبان

             

                      

             

                       

             اینجا هم گفتی بهت توی شیشه شیریت شیر بدم میگفتی  آخه من نی نی کوچولوام ...بوس

             فدای نی نی کوچولوم بشم من...بغل

             

                       

             این پتو هم مال سیسمونیت که در اوردم تا ازش استفاده کنیم دیدم که

               خیلی بزرگ دوباره جمعش کردم...زیبا

            

                    

            

                      

         

                 

          کلی نشستی با آویز تخت مشغول شدی...منم کلی کار کردما...زبان

         

                  

           تو عکسای پایین هم سایمانی یاد ایام جونیش کرده...خنده

           

              

          

                  

          

                   

          چند روز پیشم رفته بودیم مهمونی خونه عموی بابایی پیش بخاری بودی که دیدم دست رو زدی

             به بخاری زودی کشیدی دستت رو نگاه کردم چیزی ندیدم  بعد نیم ساعت یه گریه ای سر دادی که

             نگو میگفتی دستم درد میکنه که با این صحنه رو به روشدم اصلا باورم نمیشد که انگشتات به این

            شدت سوخته یعنی وقتی دیدم جیگرم کباب شد تا یک ساعت همین جور داشتی گریه میکردی

            بمیرم واست مامانی غمگین

         

   به غیر ازتوکه دنیامی    دیگه چیزی تو دنیام نیست 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان الیار
23 بهمن 93 16:48
الهی بمیرم سایمان جون که دستت اینجوری سوخته. خیلی ناراحت شدم مواظب خودت باش عسلم. امیدوارم بزودی خوب بشه. عزیزم عکسات هم خیلی خوشگلن. الهی یاد جووونی کردی.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مسی خاله جونچشماتون خوشگل میبینه
**مامان ایلیار**
30 بهمن 93 16:02
ماشالله آقا سایمان هم داره مردی میشه واسه خودشااااااااا
شبنم.س
6 اسفند 93 1:10
وای دست دخترم منم سوخته بود اما بدتر از این بود،خداروشکر جاش نموند.
خاله شیوا
23 فروردین 94 21:32
خاله قربونت برههههههههههههههه مرد گنده خجالت بکش یاد بچگیات افتادییییییی قربنت برم من عروسک
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
خدا نکنه خالـــــــــــه شیبـــــــــــای گلــــــــــم