نفسمون❤سایمان❤جوننفسمون❤سایمان❤جون، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره
مامان مهسامامان مهسا، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
بابا وحیدبابا وحید، تا این لحظه: 40 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
پیوند عشق من و همسریپیوند عشق من و همسری، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

◕‿◕نازلی بالام سایمان◕‿◕

این روزهای پسملی من در 36 ماهگی...

1394/5/8 12:55
635 بازدید
اشتراک گذاری
خوب من ... 

نام تو مرا هميشه مست می كند... 
بهتر از شراب... 
بهتر از تمام شعرهای ناب... 
نام تو اگرچه بهترين سرود زندگي ست... 
من تورا به خلوت خدايی خيال خود، 
"بهترين بهترين من" خطاب می كنم... 
بهترين بهترين من...

نفسم...پسمل گلم...گل زندگیم که هر روز با عطر خنده ات و با اون کودکانه حرف زدنت و با بازی کردن شیرینت خونمون رو پر میکنی از شادی و خنده فدات بشم من عشقم

 

عسلم...سوره کوثر رو کامل یاد گرفتی و خودت دیگه میخونی با اون زبون شیرینت دل همه رو آب میکنی سوره توحید رو هم دارم یاد میدم که فعلا کامل حفظش نکردیبوس

 

از ماه گذشته یاد گرفتی که خودت وقتی میری جیش کنی خودت رو میشوری حتی باید حتما پاهات رو هم بشوری قربون پسمل با سلیقم بر منمحبت

 

ماه گذشته دوباره برای چکاپ بردمت دکترت که وزنت شده بود  11/80 کیلو گرم و قدت 94 سانت دکترت راضی بود دوباره برات شربت نوشت قطره فروگلوبین و  قرص فولیک اسیدی که باید تا 6ماه بخوری+مولتی زینک+لورتادین که دفعه پیش دکترت بهمون گفته بود آلرژی داری این ماه واست شربت نوشت تا خوب بشی

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

خوشگلکم این آلبالوها رو خودت مثلا شسته بودی که بخوری کاست پر آب بودخندونکاز بس بهت خندیدم که از خنده ی من تو هم کلی خندیدیزبان 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

دومین شب احیا بود که باخانواده دایی احد (دایی بابایی)شب رفتیم پارک با فرزین کلی بازی کردین و بعدم که هر دوتاتون عاشق توپین رفتین سراغ توپ بازی حیف که عکساتون با فرزین اصلا خوب نبود که برات بزارمغمگین

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

ناز پسمل من فکر میکنه که من هر موقع کیک بپزم باید ازش عکس بگیرمخنده
اینجا هم کیک آلبالو پختم که به اسرار شما ازت عکس گرفتمزیبا

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

یه شبی که رفته بودیم شاهگلی

تو راه..

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اینجا هم تا دیدی دارم عکس میندازم روت رو برگردوندی یعنی اینجور موقع ها گاهی وقتی مجبورم میکنی تا یه جیغ بنفش سرت بکشم تا باهام راه بیای تا ازت عکس بگیرمعصبانی

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

یه روزی بیرون بودیم  به خواسته خودتت از بابایی تا ببرتت پارک...چشمک

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اینم پارک...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسمل خسته ی من...بغل

بهت میگفتم پاشو برو بازی کن که میگفتی آخی ییولموشام ایستیادیخ الییمخنده(آخه خسته شدم دارم استراخت میکنم)

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اینم یه روز در شهر بازی شاهگلی...

به اصرار خودت خواستی که بری قصر بادی

اولش که میترسیدی و پشت سرت رو اصلا نگاه نمیکردیخندونکبوس

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

بعد یکم شجاع شدی...دیدی که بچه ها میرن راه افتادی...آرام

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

بعد پسر صخره نورد من سر از اینجا در اورد...آرامنشست بالا گریه کردن که من ایندی نجور جلیم اشایه(من الان چطوری بیام پایین)قه قهه

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

بعد به کمک این پسر گل اومدپایین بعداز این که راه افتادی  همش تونستی دوبار بری بالا بعد تایمت تموم شد

خخخخخخ

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

سوار موتور شدی که اینجا هم اولش نتونستی بعد اینکه راه افتادی تایمت تموم شدخندونکپسره بیرونت کرد زدی زیره گریه که دوباره سوارت کردیم...محبت

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اینجا هم کلی ذوق این ماشین هارو کردی...

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

اینم یه خواب بعد ظهری ناز پسملم...همیشه خوب بخوابی عشقم

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان آینده
8 مرداد 94 13:58
ان شاالله همیشه به شادی باشه زندگیت سایمان جووووون و گل لبخند رو لبات پیرهن سفید با شلوارک قرمزتم چقدرررر بهت میاد
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرســــــــی خاله ممنــــــــــــــون
مامان صفا
8 مرداد 94 17:45
ای جانم چقدر هم ناز خوابیده همیشه خوش بگذره
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
منونم خانمی
شبنم.س
9 مرداد 94 0:40
سایمان جون عجب روزی رو توشاهگلی گذروندی.آنیساهرکاری کرد که بره به اون سرسره بادی من نذاشتم آخه انگارخیلی خطرناکه آفرین به تو پسرم.
نازگل
9 مرداد 94 5:00
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
atefeh maman elay
9 مرداد 94 12:22
سلام مهسا جووون خوبی پسرت خوبه ...چه خوب همش گردش و شهر بازی بودین ...کیکتم معلومه خوشمزه شده از طرف من ببوسش
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم عاطی جون کیکم که طعمش محشر بود
عاطی مامان elaaaaa
9 مرداد 94 12:23
سلام به به چه کیکی معلومه خوشمزه هست ...همشم شهر بازی رفته این کوچلو حسابی خوش گذشته ...امیدوارم که همیشه لحظات شاد رو تو زندگیش سپری کنه
مامان الهام
9 مرداد 94 12:43
سایمان خوشگلم میبوسمت عزیزم همیشه به گردش گلم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی الهام جون
مامان رهام
11 مرداد 94 12:57
سلام سایمان خوش تیپ و دوست داشتنی خاله معلومه شهربازی حسابی خوش گذروندیا.عکسات خوشگلن ممنونم مهساجون از راهنماییت رمورد دست زدن رهام به دودولش خخخ ولی باور کن 2 هفته تمامه هی ما هیچی نمیگیم بهش ولی اونم هی بدتر دست میکنه تو شلوار... موندشم به خدا
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
سلام ممنون خاله مرسی عزیزم گلم ما که به روش نیاودیم یک هفته ای یادش رفت.سایمان دست میزد و هی دیدولی دیدولیم میکرد بچه بود میگفت همه هم تو فامیل خوششون میومد بهش میخندیدن اول کاری که کردم حدود 10 روز اینا خونه فامیلارو قطع کردم حتی خونه بابا جونیاش تا یادش رفت. ایشالله رهام جون هم یادش میره
آنیتا
12 مرداد 94 11:46
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان یاغمور
12 مرداد 94 12:04
ممنون که مهمون وبمون شدید خدا حفظش کنه این اقا پسر و از چشماش شیطنت میباره
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
mamane aysel
16 مرداد 94 12:24
همیشه شادباشین وخندان عزیزم خوشجلم
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان زهرا
19 مرداد 94 21:45
ما شالله مردی شده برای خودش به منم سر بزنین. با لینک موافقین.
❤مهسا مامان سایمان❤
پاسخ
مرسی گلم به روی چشم.چرا که نه خانمی دوستی با شما باعث خوشحالی